čtvrtek 23. února 2017

Saloos: Hydrofilní odličovací olej Růžové dřevo

Na odličování bychom měly vždy používat přípravky, k tomu určené. Dnes pro vás mám recenzi na další odličovací olejíček značky Saloos. Těchto olejíčků už jsem zkoušela několik variant, ale růžový jsem ještě neměla. Dnes tedy půjde o hydrofilní odličovací olej ve variantě Růžové dřevo.
Hydrofilní znamená, že je olej schopný se rozpouštět ve vodě, což je způsobeno přítomností emulgátorů. Toto je bohužel důvodem, proč hydrofilní oleje značky Saloos nemají certifikát CPK nebo CPK bio. Hydrofilní odličovací olej Růžové dřevo je ve skleněné lahvičce se šroubovacím víčkem o objemu 50 ml. A protože jde o sklo, tak se musí dávat dost bacha, aby vám sklenička nespadla v koupelně na kachličky. Konzistence je příjemná lehká olejová.

Hydrofilní oleje se dají používat dvěma způsoby:
1. do navlhčených dlaní si nalijete trošku oleje, napěníte ho a nanesete na obličej (tak jako by šlo o mycí gel)
2. navlhčit vatový tamponek na který naneste trošku oleje a přejíždíte po obličeji 
Já používám spíše první variantu, přijde mi to pohodlnější a neplýtvám vatovými tamponky. Jedinou nevýhodou je, že má lahvička docela velké hrdlo a tak musím dávat opravdu pozor, abych ho zbytečně do dlaní nevylila moc. Růžová varianta je určená pro suchou a citlivou pleť, ale myslím, že na zimu je vhodná pro všechny typy pleti. Přece jen i majitelky mastnější pleti podle mě mají v zimě trošku vysušenou pokožku, nebo alespoň já to tak mám. 
Taky máte rády vůni růží? Já ji mám moc ráda. Vždy když dostanu růži hned k ní čichám jestli krásně voní. Čekala jsem výraznou růžovou vůni, ale jde o příjemnou a jemnou vůni růžového oleje smíchanou s dřevitými podtóny. Silice je destilována ze dřeva tropického stromu Aniba Rosaedora (růžové dřevo), rostoucího v Brazílii. 
Složení:
Rostlinné oleje lisované za studena: bio slunečnicový, bio sezamový, mandlový 
Esenciální olej: růžové dřevo
PEG-40 sorbitan peroleate, laureth-4, lecitin
Vitamíny A, E, F

Odličovací olej si poradí i s voděodolnou řasenkou. V očích mě nijak neštípe ani nedělá takovou tu mlhu. Pleť je po odlíčení čistá, jemná a krásně provoněná. Za mě je to určitě super pomocník a koupím si další balení. 

UŽ JSTE ZKOUŠELY NĚJAKÝ HYDROFILNÍ OLEJÍČEK?


10 komentářů:

  1. Já mám tento olej s granátovým jablkem a jsem taky velmi spokojená. Dokonale mi vše odlíčí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. to by sa mi naozaj hodilo, vyzerá super ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá skvěle , já měla kdysi hydrofilní odličovací olej od Ryoru a také byl moc fajn

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá skvelo! Od značky Saloos nemám ešte nič, ale plánujem si niečo kúpiť :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som využívala druhú možnosť použitia, ale minul sa mi dosť rýchlo. :-) používala som ho každý deň, bol fakt dobrý, určite si ešte nejaký zadovážim. :-) Ja som mala ten argánový. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mam tento isty a som s nim spokojna. Mam vacsie balenie 250 ml, ktore je sice balene v plaste, ale ma omnoho lepsie hrdlo a celkovo mi vyhovuje viac nez to male :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tuto vůni jsem ještě neměla, ale dvě vůně už ano, momentálně mám granátové jablko a jsem na něj zvědavá. Akorát mě dělá problém, že já si s oleji neodličuji oči :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ja mam momentalne verziu ylang ylang a pouzivam ho len na odlicovanie oci, takze mi bohate vystaci 1-2 mesiace :)

    OdpovědětVymazat
  9. Olejíčky od Saloo jsem už vyzkoušela, ale spíše masážní přímo :)

    INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...