sobota 11. února 2017

My-sys: Tuhý kopřivový šampon s přesličkou - Fresh

Tuhé šampony se liší od tekutých tím, že neobsahují vodu, ale jen vysoušené ingredience z přírodních surovin, takže nejsou potřeba přidávat ani konzervanty. Vystačí na dlouho a třeba při cestování zaberou minimum místa a nehrozí rozlití.  Jsou ekologické - obejdou se bez plastové lahvičky. V dnešním článku bych vám chtěla představit tuhý šampon od My-sys. Vybrala jsem Kopřivový s přesličkou. Měla jsem už možnost možnost vyzkoušet tuhý šampon od značky Soaphoria a byla jsem s ním moc spokojená, takže jsem byla zvědavá, jestli mi tento bude taky vyhovovat. Až teď jsem si na e-shopu všimla, že mezi tagy je, že je určený pro muže. Ale myslím, že je to jedno, vlasy jako vlasy.
Šampon podporuje růst vlasů a celkově vlasy posiluje. Je vhodný pro normální a mastící se vlasy. A pokud se nemůžete zbavit lupů ve vlasech ( s tím mají podle mě problémy spíše muži), tak by tento šampon mohl být řešením i pro vás. Já lupy nemám, takže nemůžu posoudit. 

Šampon byl v malé papírové krabičce a ještě byl zabalený v potravinářské fólii. Po otevření krabičky jsem objevila takovou placičku, která se vejde akorát do mé dlaně. Ale i přesto, že vypadá že je malý, tak vydrží jako 350 ml tekutého šamponu. Pokud jde o vůni šamponu, tak tu jsem si naprosto zamilovala. Cítím z něj osvěžující mátu, eukalyptus i citrusy. V létě to bude pecka. 
Aktivní složky: 
kopřiva - stimuluje vlasovou pokožku a napomáhá růstu vlasů, podporuje jejich lesk a pevnost
přeslička - se svým obsahem křemíku posiluje a vyživuje vlasovou pokožku a také ji dezinfikuje
zelený francouzský jíl - pomáhá bojovat proti lupům, šetrně čistí a absorbuje přebytečný maz
panenský kokosový olej a panethennol - přinášejí lesk, hebkost a sílu poškozeným vlasům

Já tento šampon používám takto - vlásky si namočím vodou, potom šampon napěním v rukách, tak jako bych si chtěla umýt ruce tuhým mýdlem a pěnu přenesu na vlasy. Potom pěnu rozprostřu na vlasy a promasíruji pokožku hlavy. Nechám šampon chvilku působit, aby bylinky mohly udělat svou práci a nakonec opláchnu. Šampon si odkládám do mističky na mýdlo aby pěkně větral a nerozmáčel se, takže po použití ho dám uschnout a spinkat. 
Složení:
Sodium Cocyl Isethionate, Sodium Lauryl Sulfoacetate, Aqua, Cocos Nucifera Oil,Glycerine, Crambe Abyssinica Seed Oil, Urtica Dioica Powder(žihľava), Equisetum Arvense Powder(praslička), Illite, Panthenol, Litsea Cubeba, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Mentha Piperita, Powder CI77288, Lactid Acid, citral*,limonene*.
*přirozeně se vyskytující v silicích
Po jeho použití jsou vlasy opravdu krásně čisté, hebké a voňavé. Pokud tedy pokukujete po nějakém tuhém šamponu, tak zkuste tento, nemám mu co vytknout. Šampon je o hmotnosti 55g (+/-3g) a jeho cena není ani vysoká, čekala bych že bude přírodní šampon dražší. Vyjde vás na 6,90 €, což je asi 185 Kč. Jinak pro české čtenářky je tato značka k dostání na e-shopu Krásná každý den. 

ZKOUŠELY JSTE UŽ NĚJAKÝ TUHÝ ŠAMPON?


5 komentářů:

  1. Šampon vypadá velice lákavě! Kopřiva a přeslička mi zní zajímavě a v kombinaci s mátou a eukalyptem by to mohla být na léto opravdu pecka :-)
    Dívala jsem se na nabídku šamponů my-sis a docela bych vyzkoušela třeba kombinaci ylang-zázvor-pomeranč - to musí být vyloženě omamná vůně! A k tomu jasmínovou olejovou kúru na vlasy a byla bych v sedmém nebi :-D
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  2. very cool product :)

    have a nice day!

    annashines.com

    OdpovědětVymazat
  3. Fuha zaujímavý produkt dakujem za dobrý tip ! :))

    Tammybeaty


    OdpovědětVymazat
  4. Díky za tip na značku, já dříve tuhé šampóny používala často - od prodejců z Fleru (U zelené větévky, Naturinka,...). Uvažuji, že bych se k nim zase vrátila.

    OdpovědětVymazat
  5. Jako já tuhé šampony ještě nikdy nevyzkoušela a možná že by mě i tento lákal :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...