sobota 18. února 2017

Catrice: Rozjasňující pudr Strobing Duo C01

Pudr určitě používá téměř každá z nás. Tenhle pomocník dokáže celé líčení zafixovat a dodat mu šmrnc. Dnes bych vám chtěla představit pudrový rozjasňovač značky Catrice z kolekce Contourious. Rozjasňující pudr dokáže pleť velice hezky rozzářit a podtrhnout tak vaše rysy. Celá kolekce je ze srpna 2016 a pořád je k mání na e-shopu KupKosmetiku.cz. Akcenty s iluzí světla a stínu - konturování a strobing. Kolekce "Contourious" nabízí profesionální beauty pomocníky právě pro tyto dvě techniky. Dnes bude tedy recenze na rozjasňující pudr Strobing Duo C01 Strobing Supreme.
Rozjasňující pudr Strobing Duo C01 Strobing Supreme je jemný pudr, který obsahuje pigmenty odrážející světlo. Pudr by měl zvládnout rozzářit a zvýraznit tvářičky i když jste unavené a bez nálady. Obsahuje dva odstíny v barvách champagne (1/3) a meruňkovo-rosé (2/3), ty se budou podle mě hodit jak pro světlou pleť tak i pro tu snědší
Rozjasňovač je v plastovém obalu, který je docela bytelný a působí pevně. V balení chybí zrcátko, ale u tohoto produktu mi to až tak nevadí, protože si ho s sebou do kabelky neberu. Moc se mi líbí členitý povrch pudru, díky kterému se pudr lépe nabírá na štětec. 
Rozjasňovač je z opravdu jemně mletého pudru, neobsahuje žádné větší hrudečky. Na dotek je opravdu příjemný a hedvábný. Pokud jde o spotřebu, tak skoro vůbec ho neubývá sama jsem zvědavá, jestli mi vydrží na celý rok. 
Na pokožce není rozjasňovač až tak výrazný a je docela těžké ho vůbec zachytit na fotce, ale mě to nevadí a přijde mi to i lepší že je jemný a decentní. Přijde mi, že na tvářích vytvoří opravdu pěkný přirozený rozjasňující efekt. Je to ideální pomocník na každodenní líčení. Výdrž je skvělá, zvládne v pohodě celý den a ještě večer je na tvářích vidět. Co se mi na něm moc líbí, tak že pokud jeho jemná struktura nevytvoří na tvářích silnou vrstvu, ale působí opravdu přirozeně. Hodí se pro pleť zašedlou, nevýraznou nebo zralejší pleť bez vitality. Samozřejmě ho můžete použít, i pokud máte normální pokožku, kterou jen chcete trochu zvýraznit. Pozor ale na použití rozjasňujícího pudru na pleť se závažnějšími nedokonalostmi. Na akné by mohl rozjasňující pudr ještě více upozornit.
Abych to shrnula, tak rozjasňovač hodnotím kladně a jsem s ním moc spokojená. Jde o limitovanou edici, takže pokud vás zaujal určitě na nic nečekejte a objednejte. Určitě ho můžu doporučit všem, které stojí o přirozené rozjasnění pleti pro každý den. 

JAK VÁS TENTO ROZJASŇOVAČ ZAUJAL? 
CO MÁTE OD CATRICE NEJRADĚJI VY?


4 komentáře:

  1. Pudr jsem si taky koupila, ale přijde mi, že je až moc rozjasňující, a tak ho používám fakt jenom trošku v oblastí pod očima, abych nevypadala unaveně. Ale celkově jsem s nim spokojená. Rozhodně mi vyhovuje víc, než rozjasňující perly od Catrice! :)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ho naštěstí nikde neviděla, jinak bych ho asi taky musela koupit :D Catrice jsem si v poslední době hrozně zamilovala, svůj oblíbený camouflage tekutý korektor jsem doplnila už i o matný makeup a bronzer, a všechno je naprosto supr :) mám taky od catrice rozjasňovač ze stálé kolekce, a je v podstatě jediný, který používám, protože má super odstín :)

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  3. No já momentálně jeden rozjasňovač mám, takže nepotřebuji další. :) Ale opravdu tento vypadá velmi dobře, škoda, že je to limitovaná edice.
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  4. Odstín pěkný a jako jemný rozjasňovač musí být perfektní .)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...