úterý 23. října 2018

Můj super box: Jídlo září 2018

Krásný den, nebudu psát žádný dlouhý úvod a v dnešním článku se podíváme na obsah zářijového super boxu, který byl pěkně nabitý produkty. Jinak klasika se zpožděním už bude skoro listopad a já jsem v září :D. No jo ten čas tak letí. 

Jupí Hřejivé srdce
Sirupy domů nekupujeme, ale jako zpestření mezi kohoutkovou vodou a čaji to bude fajn změna :). Hřejivé srdce je kombinací meruňky, zázvoru a badyánu. Sirup se dá ředit jak ohřátou vodou, tak i studenou. Já jsem ho ještě nezkoušela, ale už jsme doma měli vloni podobné sirupy a víc mi chutnaly zalité ohřátou vodou prostě místo čaje, taková rychlovka. 
Cena 59,90 Kč
Kávová Fidorka v limitované edici
Kávová FIDORKA v lahodné mléčné čokoládě vystřídá na regálech na pár měsíců limitku s Citronovou příchutí. Fidorka je super na cesty, takže jsme ji šoupla do krabičky k sušenkám a bude čekat na svou chvíli někde na výletě v přírodě. 
Cena 10,90 Kč

Ovesná kaše Brusinka Dr. Oetker
Tuto ovesnou kaši věnuji mamce. Mě osobně moc nechutná sušené ovoce, takže mamka ji ocení víc. Kaše má obsahovat celozrnné ovesné vločky, takže lepší než klasické vločky. 
Cena 15,90 Kč
Smarty Evolution Jablko cukr
Tyto nápoje obsahují poloviční množství cukru a splňují tak “pamlskovou vyhlášku”. No OK, každopádně i tak je prostě voda nejlepší a tyto slazené nápoje a ještě ke všemu v plechovkách se hodí na párty, grilovačky, na cesty a tak, ale určitě ne pro každodenní pití. Takže stejně jako Fidorka jsem plechovečky nechala bokem a vezmu si je někam na výlet. 
Cena 19,90 Kč
Relax 100% Z Ovoce
Jako nevím jak vy, ale když jsem byla menší, tak jsem si myslela, že marmelády se vyrábějí z ovoce (doma to tak děláme) až postupem času, když jsem začala číst složení, tak jsem zjistila, že vedle ovoce marmelády jen ležely, takže teď přijít s novinkou, že jde konečně o marmeládu 100% z ovoce, tak se mi chce trošku smát, ale dobře je to cesta k lepšímu (doufejme). Jde tedy o marmeládu z ovoce, která je slazená pouze ovocnou šťávou, neobsahuje tedy žádný přidaný cukr. Relax 100% z ovoce je nabízen ve čtyřech příchutích a to broskev, jahoda, višeň a černý rybíz. 
Cena 59,90 Kč

POM-BÄR Cracker
Tak tyto křupky mám snad poprvé v životě a určitě budou super pro návštěvu nebo když přijde chvilka na "něco na chuť". Krekry jsou lehkou pochoutkou ve tvaru medvídka s nadýchanou texturou. Medvídci jsou pečení, neobsahují konzervační látky ani umělá barviva a navíc jsou dobrým zdrojem vlákniny. Já mám variantu mák a sezam. 
Cena 25,90 Kč / 90g
Relax Černý rybíz
Přesně tento džus jsme si kupovali na jedné akci v létě a naředili jsme si ho vodou a byl moc dobrý, takže jsme ráda, že jsem v boxu měla právě variantu s černým rybízem. Menší balení je praktické právě na cesty. Vyzkoušet můžete klasický Černý rybíz, nebo exotické Pomelo a Mango.
Cena 19,90 Kč

VITAL SNACK
Novinka na českém trhu v slaných pochutinách. Čočkové a cizrnové chipsy také v příchuti sweet chili a jogurt bylinky. Chipsy jsou bezlepkové, smažené na 100% slunečnicovém oleji a obsahují až o 50% méně tuku než běžné brambůrky. Chipsy jsou vyrobeny z BIO vstupních surovin jejich podíl dosahuje více jak 70%. Já jsem měla v balíčku Čočkové chipsy chilly sweet a počkají si na nějakou oslavu nebo na celovečerní film :D. 
Cena 34,90 Kč
Rýžová kaše Natural s chia semínky Dr. Oetker
Bezlepková rýžová kaše Dr. Oetker je jedinečným výrobkem, který splňuje všechny podmínky moderního stravování. Dr. Oetker Rýžová kaše Natural s chia semínky může být výbornou snídaní či svačinkou. Kaši vyzkouším, ještě jsem ji nikdy neměla, tak jsem zvědavá. 
Cena 17,90 Kč

Milka Crunchy Break 
Tuhl hříšnou tyčinku už jsme s Hnzou snědli a popravdě na doplnění cukru do těla super :D. Ale doporučuji taky jen tak na výlety určitě ne na svačinky do školy. Tyčinka je dost sladká, my jsme si dali jednu na půl. 
Cena 10,90 Kč

Milka Crunchy Break Choco
Tato tyčinka je stejná jako ta předchozí jen je čokoládová, a stejně jako o předchozí, i o tuto jsme rozdělili, aby ná ta dávka sladkého neporazila. 
Cena 10,90 Kč/

Mattoni Meloun
Sice už je skoro po létě, ale to nevadí. Na cesty se bude v PETce hodit, jinak domů petky a zbytečné plasty netaháme, kdo se s tím má nosit do koše. Jde pouze o limitku, tak nevím, zda ji ještě seženete. 
Cena 16,90 Kč
Box se podle mě povedl, každopádně jsou tam i produkty, které nevyužiju a tak je pošlu v rodině dál ať ochutná i někdo jiný. Pokud vás obsah boxu zaujal můžete si další vydání objednat ZDE


CO NA OBSAH BOXU ŘÍKÁTE?


3 komentáře:

  1. Teď mám z toho opravdu hlad :) Taky nemusím slazené nápoje, spíše třeba perlivou vodu. :) A sušené ovoce jak kdy

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...