úterý 4. října 2016

Saloos: Levandulový a vanilkový balzám

Dnes vám chci představit dva kulaté voňavé krasavce od značky Saloos - Bio Karité balzámy. Vybrala jsem levandulovou a vanilkovou variantu, protože obě vůně mám moc ráda. A co je to vlastně Karité? Karité je častou složkou přírodní kosmetiky, různých ošetřujících balzámů, tělových másel a podobně. Jde o "máslo" vyráběné z ořechů afrického stromu shea tree (máslovník africký). Toto máslo se používá ke zjemnění a regeneraci velmi suché a namáhané pleti.
Zdroj - ořechy máslovníku afrického

Balzámy jsou velice výživné a protože obsahují Bio Karité 100% bambucké máslo, mají docela hutnou a mastnou konzistenci. Vždycky si kousek vyrýpnu nehtem nebo po povrchu chvilku jezdím prstem a balzám krásně roztaje a dá se dobře rozetřít a vmasírovat do pokožky. 
Karité balzámy se hodí pro všechny typy pleti. Pokožku krásně regenerují, hydratují a mají i hojivé účinky. Můžete je používat jako prevenci proti popraskání kůže a striím. Pomůžou s hojením jizev, popálenin a drobných oděrek. Balzámy může používat celá rodina, tedy i malé dětičky s citlivou a jemnou pokožkou. Jsou účinné při lupénce, akné a ekzémech. Prostě se s nimi můžete mazat od hlavy až k patě. Super jsou na suché lokty a celkově na ruce, mažu s nimi i rty, které jsou potom krásně jemné a hydratované. Dokonce i mé smíšené pleti balzámy sedly. 

Všechny balzámy Karité mají stejné balení, sympatické, kulaté, plastové se šroubovacím víčkem. Mají těsnící vložku, což je super. Liší se jen etiketami. Etikety jsou moc pěkné a originální, určitě je v prodejnách nepřehlédnete. Pokud jde o složení, tak základem balzámů je léčivé přírodní bambucké máslo v bio kvalitě, obohacené o rostlinné oleje té nejvyšší kvality, vzácné vosky (včelí vosk, kandelina), bylinné extrakty a 100% esenciální oleje. 

LEVANDULOVÝ BALZÁM
Účinky léčivého bio bambuckého másla a levandule pomáhají s urychlením hojení drobných kožních poranění a popálenin. Balzám zklidňuje namáhanou a poškozenou pokožku, má antiseptické vlastnosti, zmírňuje alergické reakce a přispívá k celkové regeneraci třeba i po opalování. Působí také blahodárně při nespavosti. Vůně levandule uvolňuje duševní napětí a odbourává stres. S příjemnou vůní levandule obvykle usínám jako Šípková Růženka. 
Balzám voní jako kdybyste si právě promnuly snítku levandule mezi prsty. Na chvíli vás přenese do provoněného levandulového pole uprostřed Provance ve Francii. Vůně je kouzelná, stačí zavřít oči a relaxovat.
Já tento balzám používám po opalování pro zklidnění a regeneraci pokožky, taky po holení a třeba jen na suché lokty nebo na rty. Večer si s ním občas namažu i chodidla nebo ruce a ráno jsou krásně jemné. 
VANILKOVÝ BALZÁM
Ó vůně vanilky! Tu já teda opravdu můžu! Tento balzámek nosím s sebou pořád v kabelce a někdy si k němu i jen tak přičichnu, abych si užila té krásně výrazné vanilkové vůně. Vůně vanilky prý působí proti strachu a odbourává stres. 
Balzám obsahuje Bio Karité 100% bambucké máslo obohacené exotickou vanilkou Bourbon a nádechem jemného citrusového oleje. Receptura obsahuje také jojobový olej a léčivé vosky. Je to opravdu luxusní přírodní produkt. 
Stejně jako levandulový, tak i vanilkový balzám používám na rty, lokty a ruce. Pro mě je tento voňavý balzám doslova pohlazením pro tělo i pro duši. Až ho dopotřebuji, tak si určitě koupím další balení, tento výrobek se pro mě stane stálicí. Jsem ráda, že jsem ho objevila a doporučuju všem.
Pokud jde o konzistenci těchto balzámů, tak je u obou stejná. Záleží na teplotě, pokud je v chladnější místnosti je dost ztuhlá, ale po kontaktu s pokožkou krásně taje. A pokud byste balzám nechaly na vyhřátém místě, tak se vám bude lépe nabírat na prsty. 
Na mé pokožce je znát, že oba tyto balzámy jí svědčí. Určitě v budoucnu ráda vyzkouším i jiné varianty. Koupit je můžete v drogeriích, ve zdravé výživě nebo taky na Notino.cz. Cena se pohybuje okolo 100 Kč. Super ne? Přírodní produkt, voňavý a účinný!

UŽ JSTE ZKOUŠELY NĚJAKÝ KARITÉ BALZÁM? 
ZAUJALY VÁS TYTO DVĚ VARIANTY?


8 komentářů:

  1. Karité balzámy od Saloos mám moc ráda, zkoušela jsem čisté bambucké máslo a pak konopný. Vanilkový musí být doslova k sežrání, u levandulového se mi zase líbí účinky. Díky za tipy, určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na fotce vypadá skvěle, asi jsi mě nalákala, že je taky vyzkouším. Vanilkové vůně, ty já můžu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mam Atopicderm a jsem s nim moc spokojena. Navic ta jeho vune je proste uzasna. Chystam se zkusit i jine hlavne az poroste tehotenske brisko. Uvidime, jak budou fungovat na strie.

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle jejich balzámky mám nejraději :) mám jeden balzámek na rty a ten je opravdu super! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  5. Levanduli a vanilku taky můžu :) Já jsem zkoušela čisté bambucké máslo a rakytníkový balzám. Na celé čáře u mě vyhrává rakytník, má neskutečně hojivé účinky a podržel mě i v dobách nejhoršího ekzému. Kupuju už taková ta velká 250 ml balení :)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
  6. Karité balzámy jsou super :) Vyzkoušela jsem bambucké máslo a devatero kvítí, který voní krásně bylinkově a pomáhá při bolestech svalů. Ten vanilkový mě moc láká, protože miluji vše, co je vanilkové.


    HAUL | CCC, Zoot, Papírové nebe, Lush...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...