pátek 21. října 2016

Astrid: Péče o tělo

V září mi přišel balíček s novými produkty tělové péče od Astridu. Měsíc jsem je pečlivě testovala, abych vám o nich mohla napsat. V dnešním článku se tedy budu věnovat Hydratačnímu tělovému mléku, Vyživujícímu krému na ruce a Chladivé masážní emulzi.
Hydratační mléko Astrid Nutri Moments mi moc pěkně voní. To je první věc, kterou bych vám o něm chtěla napsat. Mléko je v balení o objemu 250 ml. Balení je zajímavě tvarované a krásně sedne do ruky. Mléko má jemnou krémovou konzistenci, moc pěkně se roztírá a rychle vstřebává do pokožky. Ta je po namazání krásně jemná a hydratovaná. Mléko je vhodné pro normální i suchou pokožku. Koupíte ho za cca 70 Kč, což je fakt super cena. Mléko určitě seženete v drogeriích a Astrid mléko nabízí hned ve třech variantách: modrý obal je hydratační mléko, zelený obal je vyživující mléko a červený obal je regenerační mléko. 

No tak tento krém mi voní ještě krásněji než předchozí mléko. To je luxus! Krém je v balení o obsahu 100 ml. Má ruce vyživovat a taky že jo. Na podzim mám často ruce suché a po namazání tímto krémem v zeleném obalu jsou nejen krásně provoněné, ale taky pěkně heboučké a hydratované. Krém obsahuje avokádové máslo a právě to o ruce tak pěkně pečuje. Krém se krásně roztírá a v minutě se vstřebá do pokožky. Ruce nemám nijak mastné, ale jen krásně jemné. Krém je určen pro suché ruce a kdo na podzim a v zimě nemá suché ruce, to bych chtěla vědět, takže bych řekla, že krém ocení fakt všichni, jak ženy tak muži. Za krém dáte cca 40 Kč a můžete si vybrat hned ze tří variant: modrý je hydratační, zelený je vyživující a červený je ochranný. Až dopotřebuji tento zelený, tak moc ráda vyzkouším ten červený, ten bude pro mě na zimu jako dělaný, jen doufám, že bude vonět stejně neodolatelně jako ten zelený.

Poslední novinkou, kterou jsem dostala na testování je chladivá masážní emulze, která je v balení o objemu 200 ml. Tuto masážní emulzi si můžete koupit buď v hřejivé nebo v chladivé verzi. Já jsem v balíčku měla chladivou verzi. Kdyby bylo na mě raději bych si vybrala tu hřejivou, protože v zimě jsem zmrzlá i když sportuji, ale tato chladivá musí být super v létě. Ale i tuto chladivou určitě využiji hlavně až budeme jezdit na hory na snowboard, protože to mám často namožená lýtka a stehna. Za poslední měsíc jsem zkoušela emulzi jen dvakrát a to na rozmasírování zatuhlých svalů na šíji a musím říct, že mi emulze pomohla a svaly uvolnila. Emulze obsahuje mentol, takže i vůně je taková větrová, ale na takovou vůni jsem u podobných přípravků zvyklá, takže mi nijak nepřekáží, taky i proto, že není tolik silná. Masážní emulzi koupíte za cca 60 Kč.
Tato tělová řada od Astridu mě mile překvapila hlavně svojí vůní a určitě vyzkouším i další produkty, hlavně tu hřejivou masážní emulzi, na tu jsem moc zvědavá. 

ZAUJAL VÁS NĚKTERÝ Z PRODUKTŮ?
UŽ JSTE NĚKTERÝ ZKOUŠELY? 


13 komentářů:

  1. Tělové mléko bych si i já ráda pořídila, čtu na něj samou chválu :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Nezkoušela jsem nic z těchto výrobků, ale líbí se mi tělové mléko. Navíc všechny výrobky jsou za skvělé ceny. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ty ceny jsou fakt skvělé, za málo peněz hodně muziky.

      Vymazat
  3. Produkty vyzerajú skvelo! Ja mám v poslednej dobe najradšej krém na ruky od značky HerbOlive s argánovým olejom, do ktorého som sa zamilovala ešte počas prázdnin :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  4. Ten chladivý krém mě zaujal asi nejvíce a určitě bych jej vyzkoušela. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Účinky bych přirovnala k Alpě, ale vůně je jemnější.

      Vymazat
  5. Wonderful review! Great products!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpovědětVymazat
  6. To tělové mléko a krém taky teď testuji, ale nebudu nic víc prozrazovat, protože bych pak neměla napsat, co do recenze :D :)

    Village Candle

    OdpovědětVymazat
  7. Testovala jsem jiné varianty a jsem taky spokojená :) Celkově spolupráce s Astridem byla parádní

    OdpovědětVymazat
  8. Také jsem testovala tělovou péči. :) Můžeš si jí přečíst u mě na blogu > www.svetpodleklary11.blogspot.cz <3 super článek!♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...