pátek 28. října 2016

Dulcia Natural: Krém proti vráskám s kyselinou hyalurenovou a Q10

V dnešním článku vám představím další kouzelný krém od značky Dulcia Natural. Tahle značka mi svou přírodní kosmetikou opravdu učarovala. Vše co se mi dostane do rukou mi sedí. V tomto případě jde o protivráskový krém s kyselinou hyaluronovou a Q10
Oficální popis:
Luxusní krém obsahující cenné složky v boji proti vráskám a stárnutí pleti. Avokádový olej s vysokým obsahem kyseliny olejové a vitamínu E podporuje obnovení poškozené a unavené pokožky. Olej z mrkvových tkání s vysokým obsahem betakarotenu a šípkový olej, který je bohatý na antioxidanty, se lehko vpíjejí do hlubokých vrstev pokožky, kde jí vyživují a pročišťují.
Barvička krému je nádherně žlutá a konzistence je hutnější než u tělového mléka. Zkoušela jsem i nahnout kelímek jestli stéká a ano stéká ale fakt hodně pomalu, takže jsem mohla krém vyfotit i s nakloněnou krabičkou. 
Pokud jde o obal, tak ten je teď inovovaný bílý, ale já mám krém ještě v plechové krabičce se šroubovacím víčkem. Pokud jde o parfemaci, tak tu nějak nedokážu specifikovat každopádně jde o velmi jemnou vůni, která by vás neměla nijak dráždit ani rozčilovat. 
Roztíratelnost krému je skvělá, krásně se do pokožky vstřebá během chvilky a nemáte tak žádný pocit mastné pokožky. Pleť zůstane vláčná a krásně hebká. Občas se mi u krémů stává, že se jakoby žmolkují a to přímo nesnáším, ale s tímto se nic takového neděje. Samozřejmě, že ho na pleť nesmíte nanést tunu, stačí fakt jen trošku nabrat a krásně rozmazat. 
Protivráskový krém jak už z názvu vypovídá má bojovat s vráskami. Obsahuje kyselinu hyaluronovou, Q10, avokádový olej, šípkový olej a taky mrkvový olej. Kombinace všech těchto složek musí fungovat to by ani jinak nešlo. Příznivě působí hlavně na jemné mimické linky. Jen je potřeba krém používat delší dobu, aby se výsledky dostavily. Já ho mám cca dva měsíce a musím říct, že drobné změny už jsou vidět, pleť je krásně vypnutá i když já těch vrásek ve svých 24 letech ještě tolik nemám :), ale krém mě i tak dost baví. 
Pokud by vás krém zaujal můžete si ho koupit třeba zde za 540 Kč, já přemýšlím, že ho koupím mamce, určitě by jí taky sedl! Obsah menší plechovky je 50 ml, to není moc, ale krém má úžasné složení a opravdu vydrží na dlouho pokud s ním nebudete plýtvat. 

ZAUJAL VÁS TENTO KRÉM?
JAK S VRÁSKAMI BOJUJETE VY?


13 komentářů:

  1. Krém používala mamča a byla nadšená, obě jsme v něm cítily kávu :) Jinak já od Dulcie měla šípkový krém a také paráda.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Krém vypadá opravdu skvěle, budu se po něm muset podívat, ale taky mě napadlo, že bych ho mohla pořídit mamce :) Od značky Dulcia jsem zatím zkoušela jen pár produktů, ale hned jsem si je oblíbila :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle krém je jeden z nejlepších, které jsem kdy měla doma. Určitě doporučuju! Je neuvěřitelně výživný a zvlášť na suchou pleť je v tomto období trefa do černého :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem tento krém měla a byla jsem spokojená. Teď mám od Dulcie jiný, šípkový. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Značka Dulcia mě zaujala , a 50ml se mi zdá na oční krém dost :-) většinou vidím 15ml balení očních krémů.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...