středa 22. února 2017

Jak si šetřím já ...

V dnešním článku vám ukážu něco pro spořilky :-) Pokladničku, kterou jsem si koupila a opravdu si do ní šetřím penízky. Ještě nevím, na co konkrétně, ale já vždycky vymyslím za co je pak utratit. Po nějaké pokladničce jsem pokukovala už delší dobu, až jsem kolem Vánoc narazila právě na tuto chytrou věcičku.
Na pokladničku jsem měla hned několik požadavků. Musí být dostatečně velká (aby se do ní vešla spousta korunek), nejlépe průhledná (abych viděla, jak penízky přibývají) a otevírací. Nemám ráda, když se musí pokladničky rozbít, když z nich chcete peníze dostat ven. 
Tu pro mě ideální pokladničku jsem našla v prodejně Orion. Jde o digitální plastovou pokladničku, která umí spočítat kolik je v ní peněz. Funguje to tak, že do víčka dáte dvě tužkové baterie a potom, když vhodíte minci do otvoru ve víčku, tak se vám na displeji ukáže hodnota mince a celkový součet, kolik už máte našetřeno. 
Líbí se mi, že mám hned přehled o naspořené částce a nemusím peníze přepočítávat ručně. Pokud si chcete penízky z pokladničky vybrat, tak jednoduše víčko odšroubujete, penízky vysypete a zmáčknete resetovací tlačítko na spodní straně víčka. Zašroubujete a můžete spořit zase od nuly. Pokud jde o velikost, tak je podle mě ideální. Pokladnička má 12 cm v průměru a je vysoká 16 cm
Myslím, že tahle pokladnička může být asi super dárkem pro všechny utrácílky a udělá radost i dětem. Pro mě je to motivace, protože když přihodím minci, hned vidím o kolik se suma zvýšila a jak už je částka vysoká :-). Já jsem pokladničku kupovala v lednu, kdy byla v akci myslím za 179 Kč, ale normálně stojí 249 Kč. Takže doporučuji zase počkat na akci anebo ji najít na jiném e-shopu. Viděla jsem ji i na jiných stránkách ne jen v prodejně Orion. 

TAKY SI ŠETŘÍTE DO POKLADNIČKY? 
NA CO PRÁVĚ ŠETŘÍTE? 


10 komentářů:

  1. Ja si do pokladničky nešetrím, ale peniažky si odkladám na druhý účet, odkiaľ nemíňam. Na ňom si šetrím na školu a na potom si ešte začínam šetriť na pekné leto :)
    World of Nicol | Narodeninová GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně vymakaná věc. To by se mi hodilo. Byla by hezčí, kdyby ji výrobci udělali s nějakým pěkným motivem, to by byla hned na odbyt. Já mám peníze normálně na účtě a ještě mám pod postelí truhlu :-D ale ne vždy v ní něco je.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle je pecka a vidím to poprvé. My si s přítelem spoříme padesátikoruny na dovolenou a vždycky to pak jdeme vyměnit, když tam jsou třeba 4 tisíce, jenže kdo to má furt počítat žejo. Tohle by bylo pro nás úplně ideální. Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak takovou pokladničku vidím zcela poprvé a musím říct, že se mi líbí :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  5. No to je super, chytrá pokladnička :D Já mám takovou pěknou truhličku, kde si dávám větší peníze, taková rezerva no :)

    OdpovědětVymazat
  6. Šetřit do pokladničky bych nezvládla :D hlavně když už něco někam ukládám, tak spíše papírovky, takže škoda, že není něco i na ně, jinak vypadá supr :)

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  7. Tato pokladnička je super a sehnala jsi ji za skvělou cenu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. Nedávno jsem se na podobnou dívala. Děkuji za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá zajímavě, ale nemohla bych ji mít :D Já musím mít neotvírací pokladničku, protože bych jinak nic neuspořila :D

    INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je super, že počítá penízky, takovou pokladničku vidím asi poprvé :). Když jsem byla na ZŠ a SŠ, tak jsem pokladničky měla a spořila si do nich. Teď mám na účtě rozdělené a popsané obálky podle toho, na co penízky půjdou :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...