středa 28. září 2016

Kosmetika MOJE: Set laků Orchidea 56 až 59

Konečně je to tady! Druhá polovina nových laků Orchidea od kosmetika MOJE. O první polovině si můžete přečíst ZDE. V předchozím článku taky najdete obecnou charakteristiku všech osmi nových laků, takže tu už nebudu opakovat. V dnešním článku uvidíte hlavně fotky mých nehtů. Laky jsou z kolekce s názvem Čistota a přirozenost, která je v prodeji teprve od září a všechny odstíny jsou laděné do krásných nude barviček, které jsou pro podzim jako dělané. 

Dnes se podíváme blíže na odstíny č. 56 až 59.
Na začátek bych chtěla zmínit, že všechny tyto čtyři laky jsem lakovala ve dvou vrstvách a podle mě to stačilo. Jsou dobře pigmentované, krásně se lakují, rychle zasychají, vytvoří krásný hladký a lesklý povrch a vydrží na nehtech až 4 dny bez poškození a to jsem s odstínem č. 59 musela i týden mýt nádobí, protože se nám pokazila myčka na nádobí. 

Odstín č. 56
Jde o světle hnědý odstín šmrncnutý jemnou starorůžovou. Tato kombinace vypadá na nehtech krásně a přirozeně. 
Odstín č. 57
Světlejší odstín růžovo-oranžové barvy. Je z této dnešní čtverky nejsvětlejší a taky nejjemnější a nejméně nápadný. 
Odstín č. 58
Lak je podle mě podobný jako odstín č. 56 jen je o něco tmavší. Opět tedy podle mě jde o kombinaci hnědé se starorůžovou. 
Odstín č. 59
Poslední odstín je z těchto čtyř nejtmavší. Jde o takovou kombinaci hnědé se šedou. Honza o ní řekl, že je to barva Cappucino, já si nejsem jistá, jestli bych to o tomto odstínu řekla, ale každopádně se mi moc líbí. 
Nakonec bych jen chtěla říct, že pro mě bylo docela složité popsat všechny ty krásné odstíny nude laků a nevím jestli jsem se vždy do těch správných barev trefila. Ale prostě, tak ty odstíny vidím já a pokud se rozhodnete ke koupi jak prvního setu nebo i toho druhého, tak určitě neuděláte chybu. Laky se fakt moc povedly a za ty peníze opravdu stojí. Splňují všechny moje očekávání a popravdě nevím, který lakovat dřív :D. Pokud si budete chtít koupit celý tento set, tak za něj zaplatíte 139 Kč - nakupovat můžete ZDE. Jinak jednotlivé odstíny stojí 39 Kč, což je fakt paráda. 


LÍBÍ SE VÁM TYTO ODSTÍNY? 
UŽ JSTE ZKOUŠELY NĚJAKÝ LAK OD KOSMETIKY MOJE?


P.S. Pokud se chceš zapojit do soutěže, tak napiš pod tento příspěvek komentář + napiš komentář pod soutěžní příspěvek - TADY.


13 komentářů:

  1. Líbí se mi ten druhý a pak poslední odstín. Nude nehty jsou zkrátka pecka, mám je moc ráda.


    BLOG: Kosmetická taštička ♥ SOUTĚŽÍME

    OdpovědětVymazat
  2. Ty barvicky jsou opravdu genialni.. Tyhle prirodni odstiny si budu muset poridit..Na uvodni fotce se mi ten posledni lak nelibil, ale na ruce vypada opravdu dobre..

    OdpovědětVymazat
  3. Tady se mi líbí všechny odstíny :) Je na čase si také nějaký odstín tělové pořídit :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se nude laky hrozně moc líbí. Ale na ostatních. Pro sebe jsem totiž zatím nenašla ten správný odstín, který by mi dělal dobře na oči a byla bych schopná se s ním ztotožnit :-) je to stejné, jako hledání "té pravé" rudé :-D Ale odstín č. 57 nevypadá tak úplně marně... Tak že by? :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  5. Nude laky sú proste naj. 😀😀

    OdpovědětVymazat
  6. Tato značka mě nikdy nějak nelákala, teď vidím, že dělám chybu :) Všechny odstíny jsou úžasné, miluji takové barvy :) Nejvíce se mi líbí odstín 57 a 59 :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No určitě nějaký lak vyzkoušej ať sama poznáš, že jsou super a za tu cenu.

      Vymazat
  7. To jsou krásné barvičky! :) Ani nevím, který bych doma měla nejradši, asi všechny :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Ten první je super :)
    http://nicoleshyblog.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
  9. och všetky odtiene sú nenormálne krásne!!!
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...