čtvrtek 23. července 2015

Moje handmade šperky

Chtěla bych se vám pochlubit s náramky, které vyrábím doma a chtěla bych znát váš názor, co si o nich myslíte. 
V mém okolí jsou z nich všichni nadšení a už na ně mám i objednávky.
Tak tady je modrý se stříbrným proužkem - ten delší se dá nosit i omotaný dvakrát na ruce nebo klasika na krk.




 Bílý bez ozdobného proužku 



 Černý s ozdobným proužkem.
 Poznámka: ty náušničky jsou koupené ty jsem nedělala sama :))



Do komentářů mi můžete napsat jestli se vám náramky líbí a případně jaká barvička by se vám líbila. Pokud by byl zájem můžu udělat i na přání. 



12 komentářů:

  1. Sú veľmi pekné :)
    Pozývam ťa na moju giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-chcem-vam-podakovat.html :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou opravdu pěkné. Mě se líbí ten modrý, ale nejvíce by se mi líbil růžový. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes jsem nakoupila vínovou, světle fialkovou a broskvovou dutinku, tak se úplně těším jak to bude vypadat, ale určitě krásně :) Pokud bys měla zájem klidně mi napiš třeba na FB a můžeme se domluvit.

      Vymazat
  3. Krásné náramky, jsi moc šikovná :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/balea-trend-it-up.html

    OdpovědětVymazat
  4. sú naozaj krásne, tiež som si niečo podobné chcela spraviť, však ešte som sa k tomu nedostala :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda že se ti líbí. Klidně se podívej tady: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1569538769991440.1073741830.1568628386749145&type=3
      A pokud bys měla zájem klidně ti nějaký za pár korunek vyrobím :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Děkuji klidně se podívej na všechny možné barevné kombinace :)
      https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1569538769991440.1073741830.1568628386749145&type=3

      Vymazat
  6. Cože? Takové krásné náramky děláš, fakt pěkný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj vyrábím sama, zapoj se do říjnové soutěže, nahoře vpravo je obrázek s odkazem :)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...