středa 20. května 2015

Handmade náramky

Dneska bych se vám chtěla pochlubit s náramky, které jsem sama vyrobila. 

1. Tento jsem vyrobila před chvilkou a jsem z něho nadšená :) - na gumičce

2. S ozdobným placatým korálkem - na gumičce

3. S perličkami - spirála

4. Neonově žlutá - na gumičce

5. Růžová se třemi kovovými korálky - na gumičce

6. Světle modrý s nápisem PEACE - na gumičce

7. Dvojitý tyrkysový náramek z podlouhlých korálků s ozdobným kovovým komponentem - na gumičce

8. Fialový s nápisem HOPE - na gumičce

9. Obyčejné tyrkysové náramky - na gumičce

10. Modrý malý rokajl - spirále

11. Duhový - spirála

12. Fialovo-stříbrný s několika kovovými srdíčky - na gumičce

13. S nápisem LOVE - na gumičce

14. Zářivě růžový - na gumičce

15. Oranžovo-černý - spirála

16. Tmavě růžový - na gumičce

17. Neonově modro-růžovo-fialový - na gumičce 

18. Zářivě růžový - na gumičce

19. Růžový s kovovými korálky - pletený

20. Modrý - spirála

21. Neonově žlutý s nápisem SUNNY - na gumičce 

22. Korálky zlaté a fialové perličky - na gumičce

KTERÝ SE TI NEJVÍC LÍBÍ?


4 komentáře:

  1. Pěkné náramky, mě se líbí ten s názvem Hope :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/beauty-bag.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se ti líbí :), plánuji handmade šperky prodávat, tak zjišťuji, co koho zaujme :)

      Vymazat
  2. Tyjo! Jsi moc šikovná, pěkné kousky. :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...