úterý 28. května 2019

TIP: Sušenky Make!


Krásný den, můj dnešní článek nebude vůbec beauty, ale bude spíš o zdravé výživě a o alternativě sladkých sušenek a nezdravého mlsání. Mám pro vás tip na zdravější variantu sušenek, které jsem dostala na otestování z e-shopu Nuspring. Jde o sušenky značky Make! Já osobně jsem o této značce slyšela úplně poprvé a jsem moc ráda, že jsem nabídku na vyzkoušení dostala. Měla jsem možnost vyzkoušet hned 4 druhy sušenek - lískooříškové, čokoládovo-malinové, vanilkové a kakaové. Všechny tyhle sušenky neobsahují lepek, laktozu, soju ani palmový tuk. Sušenky neobsahují ztužený tuk ani rafinovaný bílý cukr, umělá barviva a přísady. 

A teď ještě o značce MaKe! Jde o značku z Maďarska. Sušenky mají opravdu skvělé složení a jsou tedy opravdu prima alternativou ke kalsickým sušenkám. Používají např. kokosovou mouku, bambusovou vlákninu, kokosový tuk a další. Sušenky mají naprosto vynikající chuť. Strukturou jsou velmi jemné a měkké, připomínají mi měkké piškoty. Myslím, že o nich můžu prohlásit, že jde opravdu o poctivé a návykové sušenky! 

Sušenky mají pěkné papírové krabičky, které jsou od sebe barevně odlišeny. V krabičce je 50 g sušenek a ty jsou ještě v plastovém sáčku. No a jdeme se mrknout na konkrétní druhy sušenek, které jsem měla možnost vyzkoušet.

Čokoládovo-malinové sušenky - kombinace čokolády a malin, měkké sušenky, sladší
Ingredience: sladidlo: eritrit, tapiokový sirup, kokosová mouka, tapiokový škrob, mletý vlašský ořech (10%), hořká čokoláda (7%)/kakaová hmota, sladidlo: eritrit, kakaové máslo, emulgátor: lecitin (slunečnicová semínka), aroma, sladidlo: steviol glykosidy/, vejce, malinový koncentrát (5,8%), agávový sirup, sušené brusnice (sušená brusnice, jablečný koncentrát, slunečnicový olej), kokosový tuk, bezlepková ovesná kaše, kakaový prášek, jitrocel, bambusová vláknina, antioxidanty: kyselina askorbová, kypřící látky: hydrogenuhličitan sodný

Kakaové  sušenky - krásně jemné, měkké sušenky, které chutnaly po pravém kakau, sladké tak akorát
Ingredience: Sladidlo: eritrit, vejce, tapiokový škrob, kokosová mouka, tapiokový sirup, agávový sirup, kokosový tuk, hořká čokoláda slazená s eritritem (6%)/kakaová hmota, sladidlo: eritrit, kakaové máslo, emulgátor: lecitin (slunečnicová semínka), aroma, steviol glykosidy/, kakaový prášek (2,2%), jitrocel, bambusová mouka, antioxidanty: kyselina askorbová, kypřící látky: hydrogenuhličitan sodný

Lískooříškové sušenky - křupavé a krásně voňavé sušenky, sladké tak akorát
Ingredience: lískové ořechy (40%), kokosový cukr, tapiokový škrob, vejce, mleté mandle, kakaový prášek, sladidlo: eritrit, kokosový tuk, jitrocel, bambusová mouka, antioxidanty: kyselina askorbová, kypřící látky: hydrogenuhličitan sodný.

Vanilkové bezlepkové sušenky - na mě docela sladké, ale krásně voňavé a měkké sušenky
Ingredience: Sladidlo: eritrit, kokosová mouka, tapiokový škrob, tapiokový sirup, vejce, agávový sirup, kokosový tuk, jitrocel, bambusová mouka, citronová kůra, antioxidanty: kyselina askorbová, kypřící látky: hydrogenuhličitan sodný, bourbonská vanilka.
Cena jednoho balení téhle dobroty je 65,- a koupit je můžete na e-shopu Nuspring.  Jasně,  je docela vysoká, ale asi to nebudou sušenky, které prostě spráskáte bez rozmyslu na posezení. Bude vás bavit, sušenky si užívat. Dala jsem si třeba jednu po obědě a byla jsem spokojená :), ale zvládla bych zbouchat celý balíček na posezení to néé že néé, ale i kvůli té ceně jsem si je pěkně šetřila a vychutnávala si je postupně. Nejvíc mi chutnaly ty lístkooříškové, potom kakaové, vanilkové a nakonec čokoládovo-malinové. Každopádně preference má každý jiné a mamce zase chutnaly nejvíc ty čokoládovo-malinové. Mamka si ještě pochvalovala, že si na sušenkách nevylamovala zuby, nemá totiž ráda ty příliš křupavé. Tyhle jsou měkké tak akorát  :-)

UŽ JSTE O ZNAČCE SLYŠELY?
KTERÁ VARIANTA VÁS ZAUJALA NEJVÍC?  


4 komentáře:

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...