pondělí 17. září 2018

Piz Buin: PROTECT & COOL SPF30 Chladivá pěna na opalování

Sice trošku s křížkem po funuse, protože léto u nás pomalu, ale jistě končí a opalování už moc nebude, ale přece. Myslím, že spousta lidí odjíždí ještě i teď na dovolenou do teplých krajin, v dnešní době se jezdí a létá k moři v podstatě celoročně a tak je dnešní recenze aktuální i když léto už je skoro u konce. V dnešním článku vám ukážu opravdu skvělého pomocníka a hlavně ochránce při opalování se kterým jsem letos trávila léto. Jde o Chladivou pěnu na opalování SPF30 značky Piz Buin, kterou jsem dostala na vyzkoušení z Elnino.cz
Opalovací pěna je v nádobce se sprejovým aplikátorem. Obal je hnědý, což je typické pro značku Piz Buin a má modrý vršek, který evokuje ochlazení nebo vodu. Nádobka je o objemu 150 ml. Pěna chrání pokožku před UVA/UVB zářením a zároveň ji hydratuje.
Pěna je opravdu krásně chladivá, skvěle se roztírá a pěkně voní. Vyhovuje mi, že nezanechává lepivý pocit. Nezanechává bílé stopy na pokožce ani na oblečení a je vodě odolná, což je super, že stačí přemáznout třeba po tom, co vylezu dvakrát z vody, ale když se utřu ručníkem pěnu nanáším znovu. 
Jediné mínus vidím v tom, že se docela rychle spotřebovává, při intenzivním mazání vydrží třeba jen 7 dní pořádného opalování na slunci, ale samozřejmě všeho s mírou. Já mám doma opalovacích přípravků víc a různě je střídám, takže mi v pohodě balení o objemu 150 ml vydrželo celé léto, ale chápu, že pro čtyřčlennou rodinu může být během slunečného víkendu balení fuč. 
Pokud jde o samotnou aplikaci, tak si vždy pěnu našplíchám do dlaně a potom nanáším na pokožku. Po kůži pěkně jemně klouže a krásně a lehce se rozmazává. Určitě mi pěna vyhovuje mnohem víc než krémy nebo mléka. 
Pěnu si můžete koupit na e-shopu Elnino.cz za 145,-, což mi přijde jako fajn cena. 

CO ŘÍKÁTE NA TENTO PRODUKT A ZNÁTE ZNAČKU PIZ BUIN?


8 komentářů:

  1. Škoda že som si ju nevšimla skôr, túto značku mám ináč veľmi rada :D Vďaka za skvelý tip!

    OdpovědětVymazat
  2. Značku nepoznám, ale pěna vypadá velmi příjemně.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Značku znám, a vím že má velmi kvalitní opalováky. Tato pěna vypadá super! I cena je fajná.

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle chladivé produkty po opalování nebo spíše po spálení jsou skvělé! :-) Nejraději mám Panthenol pěnu nebo něco s Aloe Verou.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Panthenol máme celé léto v lednici a je to první záchrana při spálení :).

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...