pátek 20. října 2017

Maybelline: Tattoo Brow a Brow Precise

Víte že vaše obočí je pro vzhled obličeje stejně důležité jako rám pro krásný obraz? Jeho tvar a plnost ovlivňují váš celkový výraz v tváři. A v dnešním článku se mrkneme na novinkové pomocníky na úpravu obočí od značky Maybelline. Půjde o Tattoo Brow Long Lasting Tint a také dvě tužky Brow Precise Micro Pencil. Tak to nebudu zdržovat a jdu se s vámi podělit o svoje zkušenosti. 

Semipermanentní barva na obočí slibuje krásně vyplněné a dobarvené obočí až po celé 3 dny. Když jsem tento produkt objevila v balíčku, tak jsem si říkala, že ho snad ani nechci zkoušet, nerada bych chodila s obočím jako Marfuška z Mrazíka celé 3 dny. Nechala jsem tedy tento produkt asi týden odpočívat na hromádce produktů čekajících na vyzkoušení. Pak mi to ale nedalo a rozhodla jsem se, že ho nakonec vyzkouším a to o víkendu, tak abych mohla případně obočí od barvy do pondělí, než půjdu do práce vydrhnout. Takže jsem v pátek večer rozbalila krabičku a pustila se do testování i s obavami, jak se s produktem bude pracovat a co mi s obočím "vykouzlí". 
Jde o klasickou barvu na obočí, která má takovou hustší (rozumnějte né tekutou) konzistenci, která se na obočí nanáší pomocí malého štětečku. 
Já jsem tedy barvu nanesla napřed jen na jedno obočí (kdyby se to barvení nepovedlo, abych nemusela drhnout oboje obočí naráz). Nanášená barva je o dost tmavší než je pak konečný odstín, ale nelekejte se stejně jako já, protože to zapatlané obočí je teda fakt děs a klidně bych si mohla zahrát hlavní roli v další ruské pohádce. No dobře jdeme dál. 
Barvu jsem nechala na obočí zaschnout 20 minut (ale můžete ji nechat zasychat klidně až 2 hodiny). Potom jsem zaschlou barvu z obočí stáhla podobně jako když si sundávám slupovací masku z obličeje. Sloupnout šla zaschlá barva krásně. Potom jsem obočí ještě vyčesala kartáčkem. Po sundání barvy jsem byla mile překvapená. Obočí bylo opravdu pěkně vyplněné. A víte co, fakt mi v klidu takto vydrží ty slibované 3 dny, což je pohoda a ani jsem nedávala moc pozor při odličování abych si tamponkem přes obočí nepřejela a neodlíčila ho taky. 
Zatím jsem barvu použila 5x a vždy jsem byla s výsledkem spokojená. Já mám odstín Medium Brown, ale v nabídce by měli být i další varianty odstínů. Mě odstín myslím sedl perfektně. Tattoo Brow můžete koupit na Notino.cz za 209 Kč.
Dále mi přišly na vyzkoušení hned dvě tužky na obočí. Mám tedy odstín Soft Brown a Blonde. 
Jako kdyby zastoupení Maybelline vědělo, že mám mamku s blonďatými vlasy a tak se jí bude hodit odstín Blonde a mě zase Soft Brown. Tužky mají barevně odlišitelné vršky, což se mi líbí a také mají fajn kartáčky pro rozčesání obočí na druhém konci. 
Byla jsem docela překvapená, že je tužka po celém vysunutí dost krátká. Každopádně se z tužkami dobře pracuje, kreslí hned napoprvé a není potřeba ani nějak tlačit. To se ale odráží na docela rychlé spotřebě, takže nepočítejte s tím, že vám tužky vydrží nějak dlouho. 
Výdrž tužky na obočí je fajn, zvládne v pohodě celý den. Na Notino.cz si můžete vybrat i z dalších odstínů tužek a zaplatíte za ně 149 Kč, což je podle mě cena odpovídající kvalitě a množství. 
Takže abych to shrnula, tak jsem s novinkami na obočí moc spokojená. Barvu na obočí jsem se teď naučila používat pravidelně a vždycky mám potom několik dní klid a tužky na obočí jsou taky fajn, jednu jsem dala mamce a taky si ji chválí. 

LÁKAJÍ VÁS TYTO PRODUKTY? 
ZKOUŠELY JSTE JE UŽ?


10 komentářů:

  1. Moc mě neláká , zaprvé kvůli odstínu, je na mě teplý a studený se u nás neprodává, no a pak já si u kořene nosu obočí více vyčešu , aby nebyl tak ostrý přechod a to v tomhle případě padá, nicméně na dovču mi to přijde fajn, já si podobným způsobem barvila dříve obočí s barvou od londy , později od reflectocilu , ale momentálně mám radši pomády a gely.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně to chápu, mě ta barva fakt sedla a jsem ráda, že jsem měla možnost ji vyzkoušet, sama bych se ke koupi asi nerozhoupala, možná po přečtení recenzí na internetu jo.

      Vymazat
  2. Na tento produkt si brúsim zuby a keď ho uvidim v drogérke tak určite ho kupujem.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě kup a vyzkoušej, jsem zvědavá na tvoje dojmy.

      Vymazat
  3. škoda, že u nás majú to tetovanie len v dvoch odtieňoch. Ja som to mala už dávno ale od kórejskej značky Holika Holika a ten odtieň nejde až tak veľmi do tepla, vydrží mi to cca 4-5 dní na obočí :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta výdrž je podle mě super :). A značku Holika Holika znám, ale nevím, že nabízí i takové barvy.

      Vymazat
  4. Já asi zůstanu u svých stínů, mě moc tahle novinka neoslnila abych si ji musela kupovat. Já jsem blondýna a obočí mám dost světlé, takže dát na obočí něco takového, nevím jak bych vypadala, třeba by to nebylo tak hrozné, no nevím..

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že blondýny to mají trošku složitější a ten odstín obočí se chytá hůř (mamka je blondýna), ale pro tmavovlásky je to podle mě urychlovač času :).

      Vymazat
  5. Občas si obočí barvím, ale raději sáhnu po klasické barvě na obočí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...