středa 26. dubna 2017

Balm Balm: Tělový balzám Relax

V dnešním článku bych vám ráda představila produkt, který jsem dostala na vyzkoušení z e-shopu LucaNatura.cz. Pokud e-shop ještě neznáte, určitě se podívejte na všechny produkty, co nabízí. Najdete tam značky, které ještě nejspíš nebudete znát, ale které opravdu stojí za to. E-shop nabízí kvalitní a luxusní přírodní produkty, zatím jsem byla se vším moc spokojená. No nic, zpět k dnešní recenzi, kterou bude Tělový balzám britské bio kosmetiky Balm Balm.

Balm Balm jsou 100% bio balzámy. Tvoří je světově uznávaná aromaterapeutka Glenda Taylor. Všechny její balzámy mají velice jemné složení z bio surovin: bambucké máslo, jojobový olej, měsíček lékařský, slunečnicový olej, včelí vosk, éterický olej a nic víc! Proto jsou ideální pro citlivou pokožku. Nejsou testovány na zvířatech a jsou balené v recyklovatelných obalech.
Můj tělový balzám je ve variantě Relax a je ukrytý v roztomilé malé skleněné lahvičce se šroubovacím víčkem. Na skleničce je jednoduchá růžová etiketa a na víčku je pak nálepka s informacemi v češtině, což se mi moc líbí. Sklenička je o objemu 30 ml, což u tělového balzámu není moc, takže jsem s ním dost šetřila a určitě jsem ho nepoužívala na celé tělo to by byl za pár použití pryč.
Balzám má jemnou konzistenci kterou připomíná kokosový olej, ale není tak mastný. Já si s ním nejčastěji mažu problematická místečka, jako jsou lokty a suché ruce a je fakt, že ho stačí jen trošičku a krásně se rozetře a do pokožky vstřebá. Na pokožce vytvoří takový lehký film, takže mám jistotu, že je krásně vyživená a taky provoněná. Relaxační balzám voní moc pěkně, já z něj cítím hlavně vůni růží, ale obsahuje éterické oleje z mandarinky, levandule, ylang ylang a rose gerania. Směs těchto voňavých olejů dokonale uvolní napětí a můžete tak v klidu relaxovat. Mě tento balzám naprosto vyhovuje a jsem s ním moc spokojená. 
Balzám je ale určen pro celé tělo, takže si s ním můžete namazat třeba i rty a vlasy pro zvláčnění a relaxační provonění. Krásně hydratuje a vyživuje. Tyto balzámy jsou používané při aroma terapeutických sezeních. Využívají se pro uvolnění napětí a úlevu od starostí. Vůně utišující a uvolňující.
Zaujalo mě, že není vhodný pro ženy během 1. a 2. trimestru těhotenství a milá Lucka s kterou komunikuji, mi napsala, že jde o to, že používání éterických olejů během prvních měsíců těhotenství je diskutabilní - někdo říká nepoužívat, někomu zase vůně uleví. Některé olejíčky totiž mohou podpořit krvácení u žen 1. a 2. trimestru těhotenství. Ale pokud těhotné nejste, tak nic nebrání tomu, abyste balzám vyzkoušely.

Pokud se rozhodnete balzámek značky Balm Balm vyzkoušet můžete ho koupit ZDE za 320 Kč. 

UŽ JSTE O E-SHOPU A ZNAČCE SLYŠELY?


2 komentáře:

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...