čtvrtek 30. března 2017

JARNÍ WORLD OF BEAUTY & SPA 2017

Konečně jsem se dostala k tomu, abych vám napsala jaký byl letošní jarní veletrh krásy, který se konal na začátku března v Praze. Jde o veletrh WORLD OF BEAUTY & SPA. Tento veletrh jsem navštívila poprvé už vloni na podzim se dvěma kamarádkami. Letos jsme jely ve stejné sestavě a ještě jsme s sebou vzaly další posilu, takže jsme byli čtyři a náš pobyt v Praze jsme si prodloužily rovnou na dva dny.
Na veletrh jsme s holkama dorazily v sobotu někdy po obědě, myslím, že byly dvě hodiny, hlavní nával už jsme tedy nestihly, ale alespoň jsme se nemusely s nikým u stánků mačkat. Každopádně náš pozdní příchod měl jednu velikou nevýhodu a to v tom, že to co jsem si chtěla koupit už bylo vyprodané. 
První stánek, ke kterému jsme s zavítaly byl stánek e-shopu Nuspring.cz, kde už nás slečny/paní poznávaly, protože na podzim jsme u jejich stánečku strávily nejdelší dobu z celé návštěvy veletrhu. Na stánek jsem si šla koupit rtěnku v tužce značky Avril, kterou vám určitě ukážu v nějakém článku. Mám doma už dvě a jsem s nimi moc spokojená, takže jsem si koupila na zkoušku další odstín. 
O kousek dál mě zaujal stánek s mýdly, kde mýdla ukazovala (prodávala) slečna se zajímavým účesem. Přiznám se zaujala mě ona, ale i ty mýdla, která krásně voněla a taky měla moc pěkný design. Značku už jsem někde viděla, ale nic jsem ještě nezkoušela. 
Pak nás zaujal stánek, kde líčily slečnám rty tak, že to vypadlo jako by si je namočily rovnou do třpytek. No na mě je to docela úlet a asi bych si to na rty dát nenechala, ale na nějakou výjimečnou párty se to odvážnějším může hodit. Každopádně jde o to, že slečna nanese na rty speciální "lepidlo" a potom na rty nanáší třpytky. 
Na stánku značky SpaRitual pilně slečny/paní upravovaly nehtíky a samozřejmě měly vystavené krásné laky na nehty. 
Ty nude odstíny se mi moc nelíbily, ale ty barevnější budou určitě na jaro i na léto super! 
U stánku Rio Beauty jste si mohly odpočinou a slečny vám zatím ošetřily obličej nejrůznějšími pomůckami. Musím říct, že slečny/paní, které si právě dopřávaly péči, vypadaly opravdu spokojeně. 
Další stánek na který jsem se moc těšila byl stánek značky Saloos, kde byla spousta voňavých produktů, které jsem už doma měla, ale taky ještě pěkná řádka těch co jsem nezkoušela a určitě v budoucnu vyzkouším. 
Stánek Freedom a Makeup Revolution byl stánek pořád oblepený holkami, které zkoušely testery a vykupovaly poslední zbytky, které na stánku zůstaly. 
Další povinná návštěva byla na stánku Bomb cosmetics, kde to vypadá tak trochu jako v cukrárně. No uznejte samy, není to nádhera? Jen mi ty dortíčky přijdou docela drahé :-)
No a na poslední fotce můžete vidět, že už na veletrhu nebyly žádné tlačenice a dalo se pěkně procházet mezi stánky, přesně tak mi to vyhovuje.
No a to by bylo asi tak všechno. Veletrh byl fajn jen z toho množství stánků se mi líbilo asi tak 10 stánků, ale to bude mít asi každý jinak :). Každopádně si nemyslím, že je nutné být na každém kosmetickém veletrhu, protože je to pořád to samé dokola.

UŽ JSTE NĚKDY NA VELETRHU BYLY? 
CO NA TAKOVÉ VELKÉ AKCE ŘÍKÁTE?


7 komentářů:

  1. Na beauty veľtrhu som ešte nebola, no vyzerá to tam super. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  2. Jé takhle to tam vypadalo, když jsme tam přišly v deset ráno :D Ale aspoň jsme stihly všechny produkty a nic neměli vyprodané :D

    OdpovědětVymazat
  3. Na takový veletrh bych se taky ráda podívala, ještě jsem na žádném nebyla.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Ja nakonec nejela, byla jsem pred par lety a vypada to porad stejne:) tak snad priste✨💁🏼 P.S
    Jinak narazili jsme na sebe u komentaru na Olympus Pen-taky te zajimalo jaky fotak je, tak ja nakonec neododlala a koupila pen6(7 i 8) jsou dle meho nazoru skoro stejne a zbytecne drazsi...no a jsem spokojena, tak jsem ti to chtela jen napsat, kdybys mela stejne dilema jako ja.
    Mej se krasne, papa ByGabra
    www.bygabra.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě jsem na žádném veletrhu nebyla, ale mohlo by to být fajn, někdy bych se na nějaký určitě ráda podívala. :) Jen nemám ráda fronty a davy lidí, kteří jsou někdy bezohlední a pořád se někam cpou. Nicméně určitě bych neodešla s prázdnou. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem byla, ale dopoledne a to tam nebylo k hnutí, takže mne to docela zklamalo. U některých stánků byla taková tlačenka, že jsem se k nim ani nedostala. Příště jedině před zavíračkou :-D
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  7. Ja jezdím na Interbeauty Prague, který je v dubnu. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...