pátek 24. března 2017

Brandnooze box: Únor 2017

Jsme sice už ve druhé polovině března, ale já jsem se až teď dostala k sepsání článečku, ve kterém bych vám ráda ukázala, co jsem tentokrát našla v únorovém Brandnooze boxu.

Začnu tím, co se mi v boxu líbilo nejméně, abych mohla skončit pozitivně :D.

Takže, v boxu jsem našla časopis Paní domu. Ještě jsem ho ani neotevřela a ani mě moc neláká, ale vezmu ho babičce, ta bude mít určitě radost. Místo časopisu bych raději uvítala nějakou zdravou potravinu. Tak doufám, že příště už v boxu časopis nebude. 
Dále jsem v boxu našla balení vody Aquila Veritea. Píšou, že jde o spojení čajových lístků a pramenité vody Aquila. Měla jsem v boxu variantu Orange Pekoe, která má připomínat cejlonský čaj a Gunpowder, která by měla chutnat jako zelený čaj. S mamkou jsme hned ochutnaly a nebyla jsem z čajů nijak zvlášť nadšená, prostě sladké pití, které chutná po čaji - takový studený čaj. Sama si takové nápoje nikdy nekupuju.

Tento box byl nápojů plný. Další lahví byla Toma voda s nádechem citronu a máty. Tu jsem taky už vypila, ale ta mi vůbec nechutnala. možná v létě by přišla vhod, ale teď mi nějak nesedla. A raději si dám do čerstvě naopuštěné čisté vody citron a lístek máty. No ale na cesty dobré.
Trošku větší radost jsem měla z Bohemia kotlíkových brambůrků a arašídů. To tedy taky není nic zdravého, ale je to alespoň chutné. Ocenila jsem menší balení, protože je to jako "droga", jak se otevře pytlík, tak ho s Honzou zblajzneme na posezení. Ještě, že jsme na to dva :D. Brambůrky byly ve variantě sůl s rozmarýnem a tato kombinace byla docela dobrá i když já osobně si raději koupím jen obyčejné jemně solené brambůrky. A pokud jde o arašídy, tak ty byly lehce pikantní. Takže tyto dva produkty budou na nějaké oslavy dobré, ale jinak bych si je asi nekoupila.
Další box ve kterém nebylo nic od JoJo (oceňuji!), místo JoJo sladkého balíčku, byl v boxu balíček s křupavými cukrovými bonbonky značky Pedro. Jako malá jsem měla moc ráda Lipo i Čočky, takže to byla pro mě taková vzpomínka, jinak si tyto sladkosti už nekupuji. Z pytlíku jsem chodila uzobávat, ale je fakt, že bonbonky jsou strašně sladké. 

Mousse au Chocolat - jde o světoznámou dezertní specialitu, kterou jsem snad nikdy nejedla. V boxu byl pytlíček, který má pomoci tento dezert připravit snadno a rychle v pohodlí domova. Zatím jsem sáček uložila do skříně, ale někdy se o něj asi pokusím. Myslím, že by mi mohl chutnat. Pokud s ním máte někdo už zkušenost budu ráda, když mi napíšete, jestli vám chutnal, nebo jestli jste ho zkoušely dělat doma a jestli se povedl. 
Další nápoj v boxu a tentokrát v plechovce. Energydrink. Jde o Semtex ve variantě Krvavý pomeranč. Ten jsem ještě neotevřela a asi si ho vezmu do auta jako nouzovku, když pojedeme někam na výlet. Má chutnat jemněji a nemá být tak kyselý. No tak jsem zvědavá. 

Kand kečup kupujeme, ale ten sladký. Tento je bez přidaného cukru. Ještě jsem nestihla prozkoumat složení, ale obecně mi přijde, že co se tváří jako bez cukru a bez tuku, tak je většinou více nezdravé než to s cukrem a tukem (jen se toho nesmí jít kila). No jsem zvědavá, jak bude kečup chutnat a jestli bude poznat, že je jiný než ten sladký. Jaký kečup je podle vás nejzdravější (samozřejmě, že ten domácí, ale myslím z těch kupovaných)?
Posledním produktem v boxu byla Rama s kokosovým a mandlovým olejem. O tomto produktu pořád nějak nevím co si myslet. Ramu normálně nekupujeme, ale tato má být vhodná jak na mazání, vaření, ale i na pečení. Ještě jsem ji neotevřela, takže nevím ani jaká je konzistence, vůně ani chuť. Trochu se toho bojím.
Tak to už je z únorového boxu všechno a už se těším na ten další. Z tohoto, opět plného nezdravostí, jsem tedy dvakrát nadšená nebyla, tak doufám, že ten březnový bude lepší.

CO NA BOX ŘÍKÁTE? 
UŽ JSTE NĚJAKÝ PRODUKT VYZKOUŠELY?


11 komentářů:

  1. Obsah boxu je pěkný, vše bych využila kromě energy nápoje. Na tu Ramu bych byla asi nejzvědavější. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Dezert jsem už vyzkoušela, vůbec se toho neboj. Postupuj podle návodu a nemůžeš to zkazit. Já dala do skleniček dolů oslazenou zakysanou smetanu, pak vrstvu jahod a nakonec nalila mouse. Byla to dobrota :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  3. Mě moc nezaujal . Jediné co bych asi pořádně využila by byly bonbóny , snedla by je dcera 😀

    OdpovědětVymazat
  4. Mě moc nezaujal . Jediné co bych asi pořádně využila by byly bonbóny , snedla by je dcera 😀

    OdpovědětVymazat
  5. Ten Veritea čaj jsem taky měla, ale bylo to nechutně sladký o.O

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem spolupracovala s firmou, ale nakonec mi to nic neříkalo, tak už neee. Myslím, že by mohli být více originální

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se více líbil box za leden :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tu Ramu jsem už někde viděla a zajímalo by mě, jaká teda je. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  9. Kolik stojí takový box? Ani ne pro mě, leda by dováželi i mkmo čr, ale našim by se to mohlo líbit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stojí do 300 Kč :) podívej se tady na stránky, kde můžeš rovnou objednat http://www.brandnooz.cz/

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...