pátek 16. prosince 2016

Saloos: Rozprašovač Vánoční sen

Myslím, že už je ten nejvyšší čas začít si doma kouzlit tu pravou vánoční atmosféru. Pokud zrovna nemáte volnou chvíli na nějaké vytváření vánoční výzdoby anebo nakupování dekorací, tak pro vás mám jeden rychlý a zaručeně spolehlivý tip na produkt, který dokáže vánoční atmosféru navodit. Tenhle pomocník se jmenuje "Vánoční sen". Takže vám ukážu, jak si splnit malý vánoční sen a nejen sedět a snít o něm :). 
"Vánoční sen" je přírodní aromatický sprej od Saloosu, který v sobě kombinuje vůni skořice a citrusů. Je čistě přírodní a neobsahuje žádné syntetické vonné látky. Je určen pro rychlé provonění a osvěžení vašeho útulného bytu, ale i většího domečku. Je super, že také neutralizuje nepříjemné pachy - například z kuchyně. Voňavá vodička je ve skleněné lahvičce o objemu 50 ml. Tahle dávka vám spolehlivě vydrží po celý adventní čas a možná i na další Vánoce. Etiketa má typické vánoční barvy - červenou a zelenou a také na ní je hned několik stříbrných vloček. Musím říct, že se obal povedl.
Mě tahle vůně fakt krásně voní a na Vánoce už se moc těším, takže ji rozprašuji poslední dny pořád a od první adventní neděle mi ubyla slabá čtvrtina. Ale pokud budete chtít provonět třeba celý domeček, tak bude ubývat rychleji. Stačí ale jen jednou nebo dvakrát šplíchnout do prostoru a vůně se pěkně rozprostře po celé místnosti. 

Popis výrobku
Okouzlující směs esenciálních olejů navozující vzácné a sváteční okamžiky. Vůně typicky vánočního koření skořice, kadidla a citrusových plodů vybízí ke zklidnění duše, hluboké relaxaci i meditaci. Vyvolává příjemně hřejivou atmosféru Vánoc a radostného očekávání splněných přání. 
Líbí se mi, že sprej také dezinfikuje prostor bytu. A pokud jde o výdrž vůně, tak po šplíchnutí je vůně docela intenzivní, ale pomalu se změní v jemnou vánoční vůni. Asi po hodině se začne vůně pomalu vytrácet a po dvou hodinách už je cítit opravdu fakt slabě. Osvěžující voňavé spreje od Saloosu můžete koupit hned v několika variantách a koupíte je v drogeriích, zdravých výživách nebo taky na Notino.cz. Spreje stojí okolo 100 Kč. 

ZAUJAL VÁS TENTO VÁNOČNÍ SPREJ? 
UŽ JSTE NĚJAKÝ SPREJ OD SALOOSU ZKOUŠELY?


5 komentářů:

  1. Vážně vydrží dvě hodky? to bych nečekala, mě by teda určitě do dalších Vánoc nevydržel, mám ráda když to doma voní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt ještě po dvou hodinách je trošičku vůně cítit a pak stříknu znovu :D.

      Vymazat
  2. Podle mě je výdrž super hlavně na malé prostory, no nezkoušela jsem zrovna tohle, ale dívala jsem se po tomto, ale stále nevím zda zkusit nebo ne :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Žádný podobný sprej jsem ještě nezkoušela, ale myslím, že před Vánoci tenhle potřebuju :D. Zvlášť jestli vydrží vonět tak dlouho :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  4. To jsem ani nevěděla, že Saloos má. Vypadá to dost dobře. Skvělá výdrž a je super, že i dezinfikuje. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...