úterý 20. prosince 2016

Pleva: Medový oční krém

Dnes pro vás mám článek, který už delší dobu čeká na zveřejnění a protože mě skolila nemoc, tak na něj přišla právě teď vhodná chvíle a fakt se mi hodí, že ho mám v zásobě. Recenze tedy bude na Medový krém na oči od značky Pleva. Protože značku Pleva znám už několik let a vím, že její produkty jsou opravdu kvalitní a účinné věřila jsem, že tomu tak bude i u tohoto krému a jak moje testování dopadlo?
Oční krém s medemzlepšovat napětí a pružnost pleti a také podporovat její regeneraci. Při dlouhodobém používání by měl dokonce vyhlazovat i jemné mimické vrásky. Krém byl v pěkné papírové krabičce ve tvaru trojúhelníku. Musím říct, že všechny obaly od značky Pleva mě dost baví a líbí se mi, že jsou tvarově odlišné. Samotný krém je v menším plastovém kelímku o obsahu 15 g. Kelímek mě trošku zmátl, protože mám doma i jejich balzámek na rty a ten je v úplně stejném kalíšku. Už se mi několikrát stalo, že jsem omylem sáhla po krému na oči, když jsem si chtěla namazat rty. (Jo a mimichodem, ten určitě vyzkoušejte, já mám vždy doma jeden v záloze, protože se nesmí stát, že by mi došel.) Jinak krém na oči a krém na rty mají naštěstí jinou barvičku, takže po otevření jsem si vždy jistá co je na co. 
Krém má bílou barvu a velmi jemnou nadýchanou konzistenci. Když si krém chci namazat na oční okolí, tak stačí jen jednou ťupnou prstem do krému, tak abych měla trošičku na bříšku prstu a jemně vklepávám a vmasírovávám do pokožky kolem očí. I když má krém opravdu jemnou konzistenci a rychle vstřebá, tak na ní zanechá jemný film, který pokožku chrání a vyživuje ji. 
Tento krém je vhodný i pro extrémně citlivou pleť a to můžu potvrdit! Vůbec mě nepálí ani nezpůsobuje nějaké zarudnutí. Po nanesení, je hned poznat příjemný pocit, jakoby si oči oddychly po celém náročném dni. Tento krém nepoužívám jen večer, ale i během dne, prostě jak si vzpomenu, tak mažu. 
Jo a parfemace se taky vůbec nemusíte bát. Mě krém voní, jako bych si přivoněla k takovým těm svíčkám ze včelího vosku. Ale vůně je tak jemná, že po nanesení ji nebudete cítit, takže i když nemáte rády medovou vůni, tak krém určitě vyzkoušejte. Krém si můžete koupit na stránkách Pleva.cz a zaplatíte za něj pouhých 95 Kč. 

CO NA TENTO KRÉM ŘÍKÁTE?
JAKÉ KRÉMY NA OČI POUŽÍVÁTE VY?


2 komentáře:

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...