pondělí 13. června 2016

Mylo: Sérum pro problematickou pleť a uhlíkové mýdlo


Už delší dobu vím, že olej na pleť patří a není důvod se mu vyhýbat, takže jsem si tentokrát z e-shopu Krásná každý den vybrala na vyzkoušení Hydratační sérum na mastnou a problematickou pleť od slovenské značky Mylo.
Velikost lahvičky mě příjemně překvapila, čekala jsem, že bude menší. Ve složení séra najdete skalvan, který je získávaný z oliv a jde o olejíček, který se vstřebává hluboko do pokožky, posiluje růst nových buněk, pomáhá léčit jizvy a udržovat pleť krásně hydratovanou. Sérum obsahuje také esenciální olej z Heřmánku, který má antiseptické, antibakteriální, protizánětlivé, protialergické, tonizující a léčivé vlastnosti. Je tedy vhodný skoro na všechno. 

Od Krásná každý den mám už doma Zinkovou mastičku (recenze zde), která se stala nezbytností v naší rodině. Je v koupelně, tak abychom ji mohli používat všichni a musím říct, že její účinky jsou skvělé. Teď mám docela stresové období , takže mám tendenci si jakýkoliv pupínek, který se mi na pleti objeví škaredě rozškrábat a ne a ne místečko nechat zahojit. Zinková mastička mi s hojením skvěle pomáhá, ale na jizvičky po akné, jsem sáhla po účinnějším pomocníkovi - právě po tomto séru. 

Sérum máme doma už více než měsíc a za tu chvilku si zasloužilo místo na poličce v koupelně hned vedle zinkové mastičky. Vždy večer na vyčištěnou pleť stačí nanést asi 4 kapky (to je fakt málo) a pěkně na obličeji rozetřít a vmasírovat do pokožky. Pokud máte i zinkovku, tak ji na postižená místa natřete až se sérum do pokožky vstřebá. Já jsem zvyklá zinkovku mazat i během dne, prostě, jak mi přijde pod ruku, tak mažu. No zpět k séru, já ho zatím používám jen večer a po měsíci vidím docela zlepšení. Pupínky se tak často netvoří a když už se objeví, tak rychle zmizí. Honzu trápí jizvičky po akné víc než mě a je vidět, že sérum ve spolupráci se zinkovou mastičkou opravdu pomáhá a i jeho jizvičky pomalu mizí. Ale je jasné, že tyto problémy jsou vždy běh na dlouhou trať. 

Olejíček je v krásné skleněné lahvičce (všechny balení produktů Mylo se mi moc líbí a nejraději bych měla doma všechny). V jednoduchosti je prostě krása, nejde o nic přeplácaného a produkty Mylo jednoznačně rozeznáte od jiných značek. Další plusové body bych dala za úžasnou parfemaci, která je svěží. Jde o kombinaci vůně heřmánku, citronové trávy a modrého cypřiše. 

Ještě jsem objevila, že sérum slouží i jako přírodní odličovadlo, takže nejen že nahradí, pleťový krém, ale odlíčí i nečistoty a make up. 

Složení:
jojobový olej, olej z hroznových semínek, mandlový olej, šípkový olej, olivový skvalan - vitamín E, esenciální oleje: heřmánek pravý, citronová tráva a modrý cypřiž

Moje hodnocení:
+ přírodní kosmetika vyrobené na Slovensku
+ sérum se rychle vstřebá (pokud ho nepoužijete moc nezanechává mastný film)
+ hydratuje pokožku
+ krásné a jednoduché balení
+ krásně voní
+ pomáhá v boji s akné a jizvičkami

Určitě bych toto sérum doporučila všem, co mají problém s akné nebo s jizvičkami, které akné způsobuje. Nelekněte se ceny, ta je trošku vyšší, ale séra je v lahvičce opravdu hodně a na jedno použití stačí opravdu pár kapek, takže vydrží pěkně dlouho. Cena je 489 Kč a obsah lahvičky je 50 ml. Sérum si můžete objednat zde. Shodou okolností jsem dostala k recenzi i menší balení tohoto séra v roll on verzi přímo od Barb, která stojí za značkou Mylo. O roll-on verzi se zmíním v některém dalším článku a taky si o ni budete moci zasoutěžit. Tak blog sledujte, soutěž bude co nevidět :).
Spolu se sérem se doporučuje používat i uhlíkové mýdlo. Máme doma uhlíkové mýdlo od značky Mylo jen jako vzoreček, ale musím říct, že je fajn, krásně pleť před samotnou aplikací vyčistí a nevysušuje, tak jako klasická mýdla. Mýdlo má černou barvu, takže mi připomíná kostku uhlí. Asi proto, že obsahuje černé uhlí, které pracuje jako magnet, který vytahuje z pokožky přebytečný maz, nečistoty a toxiny. Mýdlo také obsahuje čajovník australský, který působí antibakteriálně a antisepticky. Takže spojení uhlí a čajovníku australského tvoří dokonalou kombinaci v boji proti akné. 
Bohužel jsem nestihla mýdlo vyfotit, hned bylo znárodněno, takže tady aspoň malá ukázka, krásné obálky ve které vzoreček mýdla přišel. 
Mýdlo si můžete koupit na tomto odkazu za 112 Kč.

No a nakonec bych vám chtěla ještě opět ukázat, jak Míša z e-shopu Krásná každý den krásně balí balíčky. A co všechno v balíčku bylo, takže se ještě můžete těšit na recenzi deodorantu značky Ponio a bambuckého másla značky Soaphoria. 


UŽ JSTE O TOMTO SÉRU SLYŠELY A CO NA NĚJ ŘÍKÁTE? 
JAK BOJUJETE S JIZVIČKAMI A S AKNÉ VY? 



4 komentáře:

  1. Na toto sérum som pozerala už dlhšie v eshope, ale bála som sa to risknúť. Ďakujem za recenziu, presvedčila ma ku kúpe :)

    OdpovědětVymazat
  2. to zní zajímavě, hlavně to mýdlo, protože v nejbližší době bude nějaké mýdlo na pleť hledat :)

    OdpovědětVymazat
  3. No to díky za tip :) Tohle by bylo jak dělané na moji pleť :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...