čtvrtek 16. července 2015

Vybarvi se ČTVRTEK - BÍLÁ

Barvou čtvrtka je BÍLÁ
Bílá barva je barva čistoty. Mám ji spojenou hlavně se zimou a krásně bílým čerstvě napadaným snížkem. Představa studeného sněhu je v létě docela příjemná, i když mám radši léto. 

Barevné lakování
Mám dva laky bílé barvy. Dlouho jsem hledala nějaký, který by pěkně kryl. Mým favoritem je lak od Essence 33 wild white ways, dlouho jsem ho sháněla a minulý týden jsem náhodou skočila do drogérky a byl tam, tak jsem neodolala a mám ho doma. Nemůžu si stěžovat. Druhý bílý lak je od Zznačky Rimmel 703 white hot love. S tím už tak spokojená nejsem. Lak je asi moc hustý, jsou v něm nějaké hrudky a dělá bublinky. Jinak bílý lak používám i jako podkladový například, když dělám ombré nehtíky.

Tady jsou laky, které mám v barvě BÍLÁ:
Essence 33 wild white ways
Tento lak je pro mě momentálně TOP, vyhovuje mi hustota, štěteček prostě všechno.Stačí jen dvě vrstvy kryje dokonale.


Rimmel 703 white hot love
Tady je druhý bílý lak. Je o poznání hustší a má tvrdší štěteček, který při lakování druhé vrstvy dělá rýhy. Ale jako podkladový lak se dá využít.


Barevný outfit
V bílé barvě mám snad milion triček, ale nevím které bych vybrala, tak jsem se rozhodla se vám pochlubit s letními šortkami, které mám teď v oblibě, jde o šortky s americkými vlajkami ve tvaru srdíček, šortky ráda kombinuji s bílým, modrým nebo červeným trikem na ramínka, které si dám do šortek, protože jsou vyšší.



A tady je další oblíbený kousek! Tuto heboučkou vestičku využívám hlavně na podzim a v zimě, ale mám ji pořád přehozenou přes židli, co kdyby mi byla i teď v létě zima. 



 Moje oblíbené doplňky
Momentálně je mým fovoritem náramek s andělskými křídly, který jsem si vyrobila asi před čtyřmi dny a od té doby ho nosím pořád na ruce. 



Mám tři perleťové náhrdelníky, které se opět hodí skoro ke každému outfitu.


 A nakonec tyto dlouhé náušničky! Jelikož mám krátké vlasy, tak mi všichni říkají, že mi dlouhé náušnice sluší, takže občas tyto bílé květy vyvětrám a vezmu na nějakou akcičku.

 



Produkty v dané barvě
 Mezi moje TOP produkty celkově patří tento sprcháč a a tělový krém, oba voní po kokosu. Miluji všechno s vůní kokosu, vanilky a čokolády. Takže jsem měla velkou radost, když jsem oběvila tyto produkty od značky Marionnaud. Kupovala jsem je v akci takže sprcháč stál 107,-  (původně 179,-) a krém 89 ,- (původně 149,-). I když kokos v jídle nemám moc ráda, tak jeho vůně je úplně božská.

Sprchový gel


Krém


BÍLÝ TAG

1.    Máš ráda bílou barvu?
Jasně mám, je to klasika a každá holka by měla mít v šatníku nějaký bílý kousek oblečení. Z doplňků mám ráda bílé perličky, které elegantně doplní jakýkoliv outfit.

2.    První co tě napadne, když se řekne bílá?
Zima, sníh, kopretiny, svatební šaty

3.    Tvůj oblíbený bílý produkt?
Balzámy na rty od značky Oriflame, miluji jejich vajíčka mám asi 3 a jsou skoro bezedná! A ty tři balzámy na rty mám proto, protože mám v každé kabelce jeden, tak abych u sebe vždy nějaký měla.



4.    Tvé vysněné svatební šaty?
Určitě bílé a hlavně takové, aby mi slušely! Zatím nemám přesnou představu, líbí se mi jich hodně. Ale chtěla bych vršek korzetový a spodek volný. Asi něco na tento způsob.


5.    Jaké barvy s bílou kombinuješ?
Bílá je univerzální, elegantní a čistá barvička, která se dá kombinovat snad se všemi barvičkami.

7.    Tvůj bílý wishlist?
nenapadá mě nic jiného než praktické bílé sáčko, které se dá vzít jak k riflím, tak na černé koktejlky.



Poslední bonusová otázka!
Máš ráda sníh a zimu?
Z ročních období mám nejraději jaro a léto. Jaro, protože se probouzí po zimě příroda, všechno se zelená a kvetou stromy, léto, protože je teplo, svítí sluníčko a můžu se opalovat a užívat si letních aktivit. Na podzim na mě většinou padá nějaká podzimní únava a nejraději bych ho celý prospala. A konečně zima a sníh. Když je pěkná zima, což je pro mě snížek všude v okolí, tak to ještě jde. Jezdíme s přítelem na snowboardech, takže si užíváme zimních radovánek na horách pokud to jde. Ale poslední dvě zimy toho sněhu v ČR moc nebylo, spíš v zimě buzď prší, pak to hned namrzne a je ledovka a nebo nasněží a další den sníh hned roztaje. Doudám, že Vánoce budou letos pěkně na sněhu a ne na blátě!

A tady je seznam všech blogů, které se k této akci zapojily, mrkněte se i k nim, jak se s barvičkami popraly!
1. The Word of makeup - Hevi - autorka projektu
2. Radka K.
3. Lucie LSG
4. House of Skodulka
5. Niky´s Book
6. Life with Sandra
7. Lucie Katrňáková
8. Chci být fit a šik
9. Primadonna Girl
10. Bdreams
11. Monnica LIFE
12. Life Babylove
13. Propadlo do života blog
14. LucisBlog
15. Oh, Thanks I Am a Woman
16. Sweet Lollipop queen
17. Hope Less
18. PinkShaark
19. Izabell Matyó
20. Life of Martha


6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji, to jsem ráda, že se ti líbí ulovila jsem je v Gatu loni ve výprodejích :)

      Vymazat
  2. Ty balzámy na rty z Oriflamu jsou super. Doma mám taky jeden a nemůžu si ho vynachválit. Hodně se mi líbí i tvé náušničky, nádherné jsou. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti líbí náušničky zatím dělali radost jen v rodině, ale přemýšlím, že bych je začala i za pár korun prodávat :)

      Vymazat
  3. Máš nádherné fotky v článku, ta vestička je super. A ten lak od essence nosíš jen takhle, úplně bílý? Já si to na sobě vůbec neumím představit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, fotky jsou jen z mobilu takže právě žádná kvalita a závidím slečnám, co mají zrcadlovky a fotí krásné fotky, ale zatím si vystačím i s mobilem :). A bílý lak nosím v létě klidně jen tak na nehtech bez ničeho, jinak ho používám na zdobení nebo ombré nehtíky :)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...