pátek 2. března 2018

I♥MAKEUP: Čokoládové duo, Bronze and Glow

Dnešní recenze bude o malé čokoládové paletce značky I♥MAKEUP. Pozor nepůjde o paletku stínů, ale paletku na konturování s rozjasňovačem a bronzerem Bronze and glow
No není kouzelná? Balení paletky připomíná lákavou tabulku čokolády. Už to asi znáte z paletek očních stínů. Vypadá jako roztékající se čokoláda. Paletka je menší, ale v ruce se drží pohodlně a co oceňuji, tak, že se dá jednoduše otevírat a obsahuje i zrcátko. 
Po otevření paletky najdete dvě pudrová pole. Ta větší, světlejší je rozjasňovač a menší, tmavší je bronzer. Bronzer je jemně mletý a skoro vůbec nepráší a rozjasňovač je také velmi jemně mletý, ale bohužel ten už trochu práší. 
Pigmentace je podle mě průměrná, každopádně pro mě dostačující. Bronzer je matný a rozjasňovač je lesklý akorát.
S paletkou se hezky pracuje, je dostatečně velká pro pohodlné nabrání pudru na štětec. Navíc oba pudry příjemně voní. Pleti dodají lehký opálený nádech a jas. S touto paletkou jsem spokojená a jsem ráda, že moje nadšení nezůstalo jen u samotného obalu paletky. Cena paletky se pohybuje okolo 163 Kč a můžete si ji objednat na Elnino.cz

CO NA TUTO PALETKU ŘÍKÁTE?


14 komentářů:

  1. obe časti vyzerajú veľmi pekne :) rovnako sa mi páči aj obal týchto rôznych čokoládových paletiek :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Ten obal je krásný! :) a moc pěkný odstíny u obou :) já momentálně mám paletku od catrice, která nějak neubývá :D, takže jsem zvědavá, kdy vyzkouším další :)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, že tyto produkty jsou skoro bezedné :D:

      Vymazat
  3. Paleta vyzerá naozaj super, určite by som ju využila :)

    OdpovědětVymazat
  4. It look so useful for every day using, lovely and interesting! Great review.
    Enjoy in weekend! New post is on my blog! ♥
    Visit me, Malefica

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ta vůně a vzhled = boží. Kvalitní a hezky vypadající produkty mám moc ráda. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám tu čoko paletku, ale moc spokojená nejsem..

    OdpovědětVymazat
  7. Říkám na to pouze to, že vypadá moc hezky, asi po ni také kouknu. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zajímala by mě její výdrž, protože čím menší je pigmentace, tak tím méně produkty vydrží (pot, povětrnostní podmínky :D apod)... Každopádně paletka vypadá moc hezky a věřím, že dělá radost. :-)

    Vím, že reklamy nemá nikdo rád, ale moc ráda bych Tě pozvala ke mně na Instagramový profil @outcryblog , kde právě probíhá soutěž o sypané čaje a na konci měsíce bude probíhat další o brože bypolak. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. No teda, to je dokonalá paletka :)

    OdpovědětVymazat
  10. O paletce jsem přemýšlela, ale nakonec jsem si jí nepořídila. Stále nevím, možná si jí přeci jenom taky pořídím :) už i kvůli té vůni, která musí být příjemná.


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  11. Vyzerá krásne, ako z vonka, tak i z vnútra. Aj farby sú krásne, prídu mi také jemné, pekné. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...