čtvrtek 15. června 2017

Saloos: Olej na holení Satén

Staráte se se taky v létě aby vaše nohy a podpaží byly hladké, bez chloupků? Už je to nějaký ten pátek, co se u mě doma zabydlela vysoká lahvička plná dámského holicího oleje oleje s názvem Satén značky Saloos a právě o tom bych vám dne ráda napsala a podělila se o svoje zkušenosti. 

Na holení jsem dřív používala různé gely anebo pěny. Vůbec jsem netušila, že mezi produkty značky Saloos najdu i olej na holení a o to víc jsem byla překvapená z jeho účinků. Olejíček jsem chtěla vyzkoušet a moc jsem se na něj těšila. Po otevření plastové lahvičky se rozvinula příjemná vůně bergamotu. Tu vůni mám moc ráda a o to příjemnější bylo použití oleje. 
Od tohoto oleje nečekejte, že vám udělá nějakou pěnu, ale to po něm snad nemůžeme ani chtít. Já si vždy namočím nohy, potom nanesu opravdu trošku oleje, který rozetřu po pokožce nohou. Na pokožce vytvoří olej takovou mléčnou emulzi. Tuto mléčnou emulzi potom stahuji holítkem, které po naolejované pokožce krásně klouže. Pokožka je ošetřená výživným olejem z bergamotu, růžového dřeva a levandule, je hezky zklidněná a vláčná.

Složení:
Rostlinné oleje lisované za studena: bio slunečnicový, bio sezamový, mandlový 
Esenciální oleje: bergamot, růžové dřevo, levandule extra a další
PEG-40 sorbitan peroleate, laureth-4, lecitin
Vitamíny A, E, F
Tento olej opravdu plní co slibuje a to tedy, že usnadňuje a zpříjemňuje holení. Pokožku zjemňuje a zvláčňuje. Pokožka je po použití krásně jemná opravdu jako když přejedete rukou po saténu.
Za 125 ml oleje, který vám vystačí na pěkně dlouho, mě určitě na 2-3 měsíce (stačí ho fakt málo) zaplatíte něco kolem 100 Kč (koupit ho můžete třeba na Notino.cz)

ZAUJAL VÁS?


3 komentáře:

  1. Zrovna včera jsem se po něm koukala. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je dobrá cena, též chci mít saténové nožhy :D hlavně ted v létě, kdy je holení nohou denním chlebem, pokožka musí dostat nějakou tu péči za to :)) dobbrý tip

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...