neděle 10. ledna 2016

Achjo ... svalovka!

Nadpis napovídá s jakými pocity jsem se dnes probudila. Bolí mě totiž snad všechny svaly na těle. A proč? ... Protože jsem si včerejší den skvěle užila.
http://www.petrhlous.cz/photos/zimni-koruny-stromu-360.jpg
Zdroj
Včera ráno jsme šli s Honzou hrát badminton do haly v Olomouci. Byla jsem nadšená, že Honzu napadlo jít si zahrát a moc jsem se těšila. Už u nás na parkovišti než jsme se k autu doklouzali a oškrábali z auta vrstvičku ledu, tak už bylo jasné, že nepřijedeme do Olomouce včas. Hned při vyjíždění z parkoviště jsem rychle pochopila, že cesty jsou všude namrzlé a silnice se leskly jako sklenice ... TO ZAS BUDE JÍZDA. 

Stromy okolo silnice byly krásně zamrzlé, byly obalené malinkou bílou vrstvičkou ledu nebo sněhu nevím přesně, ale bylo to jako v pohádce. Když jsem vyjížděla z parkoviště na hlavní silnici do Olomouce, tak mě autíčko nechtělo poslouchat. Jela jsem asi 20 km/h a pomalu brzdila, ale auto jelo na tom ledě pořád dál, naštěstí nic nejelo, po chvilce se zastavilo, já se vzpamatovala a jeli jsme dál. Jela jsem raději opravdu pomalu, protože se silnice dost leskla.

Konečně jsme dojeli do Olomouce, zastavili jsme kousek od sportovní haly, takže jsme přišli asi jen o 5 minut později, takže v pohodě. Před samotnou hrou jsem se protáhla a "pinkali" jsme si jen, tak na rozehřátí. Když jsme se zahřály, tak jsme začali hrát na ostro (podle pravidel). Bylo to super a dost jsme se nasmáli. Asi po 45 minutách už jsem byla docela unavená, ale dávala jsem do hry pořád všechno. 
Zdroj
Po badmintonu jsme se ještě vydali pěšky do centra Olomouce, to byl taky docela zážitek chodníky byly taky jen jedna ledová plocha, v centru byly někde na chodnících nasypané kamínky, ale trošku dál od centra nic ani sůl ani kamínky jen led. Bylo mi líto starších lidí, kteří se pomalu posunovaly po chodnících a bála jsem se, že spadnou, ale naštěstí jsme žádný pád neviděli. V centru jsme šli do jednoho sportovního obchodu, chtěli jsme si koupit kempingový vařič, aby naše kempování bylo zas o něco luxusnější, protože není nad to si uvařit vlastní jídlo a nekrmit se jen smaženými sýry a hranolkami, které většina restaurací v kempech nabízí. Z centra jsme se opět sklouzli až k autu. 

Domů jsme přijeli někdy po obědě a zbytek soboty jsme strávili maratonem sledování reality show Farma, na kterou jsme před Vánocemi neměli čas. Včera jsme stihli asi 10 dílů včetně finále. Tuto slovenskou show sledujeme pravidelně a včera jsme napjatě sledovali finále a naštěstí vyhrál náš favorit, kterému jsme celou dobu fandili. 

Sobotu jsem si moc užila až na tu ledovku všude kolem bylo všechno super! No a dnes ráno jsem se probudila a bolelo mě snad celé tělo asi jsem to s tím sportem trochu přehnala. Půjdu si dát asi teplou vanu a snad to svalům trošku pomůže a přestanou bolet.

CO JSTE O VÍKENDU ZAŽILY VY?
MÁTE NĚJAKOU RADU NA SVALOVKU?




1 komentář:

  1. Som rada, že si si víkend užila, tá svalovica určite prejde, zajtra to nebudeš cítiť tak veľmi ako dnes :) V dobrom závidím, ja som počas víkendu bola doma a učila sa na prichádzajúce skúškové...t eda, snažila som sa. Ako sa vraví, niekedy prichádzajú dobré veci v zlý čas a tak som sa pomaly polovicu dneška venovala príbehu, ktorý ma napadol spísať :D
    Pri športe je ale úplne najlepší poci, keď máš pocit, že umieraš ale tesne pred smrťou naberieš druhý dych :D
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...