sobota 26. září 2015

Moje první soutěž

!!!UKONČENÍ SOUTĚŽE!!!

A výherkyní se stává Terka, která napsala komentář s číslem 12. 
Terce moc gratuluji a hned jí jdu napsat mail.Všem zúčastněným moc děkuji za krásné komentáře, udělaly mi velkou radost. 
V předchozím příspěvku, jsem se vás ptala zda by byl zájem o GA o šperky, které sama vyrábím. Spousta z vás mi psala, že by zájem byl. Tak jsem se rozhodla pro vás připravit soutěž.



Co můžeš vyhrát?
Krásný moderní náhrdelník - HIT roku
Šperky vyrábím sama, takže vyrobím délku na přání.

Výherce si vybere jednu z těchto variant:
1. Bílá dutinka 8mm s ozdobným proužkem (i bez proužku) - čiré korálky

2. Tmavě modrá dutinka 8mm - čiré korálky

3. Tyrkysová dutinka 8mm - čiré korálky

4. Černá dutinka 8mm - černé korálky

5. Černá dutinka 8mm s ozdobným stříbrným proužkem - černé korálky

6. Růžová dutinka 8mm s ozdobným stříbrným proužkem (i bez proužku) - čiré korálky


PODMÍNKY GIVEAWAY
POVINNÉ
1. Bydlet v ČR
2. Sledovat tento blog přes GFC (v pravém sloupci)
3. Dát LIKE stránce na FB - Beauty by K. ZDE
4. Připojit svůj e-mail + jména, pod kterými sledujete
5. Napsat mi, kterou variantu náhrdelníku, chcete vyhrát

NEPOVINNÉ
(za každou splněnou podmínku můžete napsat jeden další komentář) 
1. veřejně sdílet GIVEAWAY kdekoliv na své sociální síti (uveďte odkaz)
2. Dáte LIKE stránce na FB - Kačka - prodej ZDE


Soutěž trvá do 3.10.2015 23:59
Výherce bude vyhlášen tady na blogu!
Výherce vyberu pomocí random.org a budu jej kontaktovat prostřednictvím e-mailu. 
Pokud mi do tří dnů od odeslání e-mailu výherce neodpoví, budu losovat znova. 












17 komentářů:

  1. Škoda že není soutěž o takový náramek.. Ten náhrdelník se mi nelíbí :(

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi více líbí náramek, ale ani náhrdelníky nejsou škaredé. Hodně se mi líbí růžový.
    GFC Genevra, FB Martina Lesová, genevra43@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. FB Martina Lesová, dala jsem stránce Kačka prodej. genevra43@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. turin.jk@gmail.com, Jana Kosíková
    Líbí se mi 4. Černá dutinka-černé korálky

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji jako Kristýna Čiháková na GFC i na FB
    Chtěla bych 5.černá dutinka se stříbrným proužkem
    kikisek1@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Na GFC sleduji jako Majkla Novotná
    Na FB sleduji jako Michaela Novotná
    Michaela.Novotna24@email.cz
    Nejvíce se mi líbí 4. - Černá s černými korálky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Gfc Hizaki Sawaiii
    Na fb Nagis Tukan Yagi
    Mail Minako-chan@email.cz

    Mě se líbí nejvíce 1 :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahooj,
    sleduji přes GFC jako Kača Val :) A na Fb jako taky Kača Val :)
    Jinak máš moc pěkný blog, přeji plno úspěchů v blogování :)
    Strašně moc se mi líbí tyto náhrdelníky. Možná by se mi více líbily jako náramky, ale to by šlo určitě je obtočit kolem ruky ne ? :) Líbí se mi všechny barvy ale asi vítězí č. 3, jelikož tyrkysovou barvičku fakt miluju :)
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. a dala jsem like na fb :)
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. 1. ČR
    2. gfc: Simoneta K
    3.fb: Simona Ka
    4. email: simonetablog@seznam.cz
    5. Tmavě modrá dutinka 8mm - čiré korálky

    Mě se tvé výrobky moc líbí. Fakt luxus! :-) Náramky vůbec nenosím, takže náhrdelník bych určitě užila.

    OdpovědětVymazat
  11. Náhrdelníky vypadaní moc hezky, nejvíce bych asi užila ten v tmavě modré barvě, je decentní a hodil by se mi do divadla :) Už mám takové naušnice a krásně se lesknou :)
    Všechny podmínky sleduji pod jménem Aneta Černovská
    aneta.cernovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Těžká volba! :) ale 3. tyrkysová. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Móc bych si ho přála! :) Vzpomněla jsem si, že by se mi hodil na maturák k šatům. ♥

      Vymazat
  13. Sdílím - https://plus.google.com/114038359467541295997/posts/Wi7MU7sLJBF

    OdpovědětVymazat
  14. GFC - Kristýna Košuličová
    FB - Kikina Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    krásná soutěž! ♥
    a mě se nejvíce líbí 4 ♥

    OdpovědětVymazat
  15. GFC - Kristýna Košuličová
    FB - Kikina Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    krásná soutěž! ♥
    a mě se nejvíce líbí 4 ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...