středa 6. února 2019

Zoya: Lak na nehty odstín 421 Paige

Krásný den. Dnes bych vám chtěla představit fešáka od značky Zoya. Díky spolupráci a velké trpělivosti e-shopu Rájnehtů.cz vznikl dnešní článek, který odstartuje představení laků značky Zoya. Hned na začátek musím poznamenat něco k délce mých nehtíků. Už asi půl roku se učím hrát na kytaru a tak jsem se musela s dlouhými nehtíky rozloučit, protože mi to s nimi fakt nešlo. Každopádně jsem si na kraťounké nehtíky brzy zvykla a tentokrát jsem je nalakovala parádním lakem s označením 421 Paige značky Zoya.

Že neznáte značku Zoya? Tak zbystřete! Pokud hledáte kvalitní lak na nehty, tak právě Zoya je sázka na jistotu. Na výběr mají spoustu odstínů. Laky neobsahují formaldehydy, formaldehydové prykyřice, toluen, kafru ani dibuthylftalát. Takže za mě dostává tahle značka palec nahoru a věřím, že vy si jejich laky také oblíbíte.
Takže se jdeme mrknou na odstín 421 Paige. Lak je v krásné lahvičce o objemu 15 ml, což je dost. Štěteček je široký akorát a lakovalo se mi s ním krásně. Odstín Paige je fialovo-červená barvička, která mi připadá v lahvičce světlejší než na nehtech. Lak kryje dokonale už v první vrstvě, to jsem byla opravdu mile překvapená. Takže lakování je rychlovka. Pokud jde o zasychání, tak klasika, zhruba 15 minut a mohla jsem začít pomaličku normálně fungovat. 
Lak mi na nehtech vydržel úplně v pohodě týden, po týdnu se začal od krajů ošoupávat. Každopádně musím říct, že jsem ho vůbec nešetřila - myla jsem nádobí, což dává nehtům dost zabrat. Za sebe tedy dávám tomuto laku i jeho krásnému odstínu velký palec nahoru a už se těším na dalšího fešáka. Lak si můžete objednat na e-shopu Ráj nehtů

JAK SE VÁM TENTO ODSTÍN LÍBÍ?


13 komentářů:

  1. túto značku vůbec nepoznám, ale každopádne krásny odtieň :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se na značku laků podívej, mají fakt krásné odstíny.

      Vymazat
  2. Tak to je skvělá výdrž na lak! A je krásný!

    OdpovědětVymazat
  3. Od této značky mám dva laky a jsem nadmíru spokojená. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že máš stejné postřehy jako já :).

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem vybrala dobře, taky se mi moc líbí.

      Vymazat
  5. Tyjo, to je super, že vydrží týden. :) Ta barva se mi moc líbí, nevím, jak podle odstínu v balení, ale ted když už vím, tak bych se nebála si ho pořídit. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle odstín bude na jaro parádní :) značku Zoya znám, ale osobně jsem jí nezkoušela.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...