neděle 10. února 2019

Urtekram: Kopřivový šampon proti lupům

V dnešním článku se podíváme na Kopřivový šampon proti lupům dánské značky Urtekram. Doufám, že už všichni značku znáte, protože má opravdu skvělé přírodní produkty. Já jsem si k vyzkoušení vybrala na e-shopu Krásná každý den právě šampon, protože už mi doma docházely všechny mé nasyslené zásoby.
Objednala jsem opravdu velké balení a to o objemu 500 ml. Balení je designově podobné všem obalům produktů značky Urtekram, myslím, že podle toho je značka dobře rozpoznatelná. Šampon slibuje odstranění lupů. Já jsem s přímo s lupy nebojovala, ale trápila mě suchá pokožka hlavy, která sem tam vypadala jako lupy, takže jsem potřebovala dodat hydrataci a pořádnou výživu pokožce i vlasům. 
Šampon si moc chválím, suchá kůže na hlavě zmizela, vlasy i pokožka hlavy jsou viditelně regenerované. Jsem ráda, že jde o přírodní šampon v bio kvalitě s Ecocert certifikátem. Šampon může používat celá rodina, je vhodný i pro vegany a není testován na zvířatech. 

Mezi aktivní složky patří: 
aloe vera, glycerin, extrakt kopřivy dvoudomé, lopuchu, magnolie, muškátový olej, olej z cypřiše, bergamotu, voňatky, vitamín E
Šampon mi vyhovuje a proto jsem ráda, že jsem zvolila rovnou větší balení, pokud byste ho chtěli jen vyzkoušet můžete si koupit i menší 250 ml velké balení. Pokud vám při mytí vlasů nesmí chybět dlaně plné pěny, tak tento šampon vám zaručí i dost slušnou pěnivost, což většina přírodních šamponů nezvládá. Kopřivový šampon o objemu 500 ml vás vyjde na pěkných 289,- a můžete si ho objednat třeba právě na e-shopu Krásná každý den

CO NA ŠAMPON ŘÍKÁTE? 
ZNÁTE ZNAČKU URTEKRAM?


5 komentářů:

  1. Moc pěkný produkt a moc mě potěšilo, že je netestovaný a vhodný pro vegany. Já s tímto problémy nemám, ale rozhodně ho doporučím lidem, co to tak mají, ať ho vyzkouší.

    OdpovědětVymazat
  2. od značky urtekram ešte nič nemám,ale už po nej poukujem dlhšiu dobu dúfam, že aj ostatné produkty od urtekram budú také skvelé
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, že bych tento šampon zkusila? No mám strach, kvůli mé velmi citlivé pokožce, ale možná to risknu..

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Mne velmi sampony od tejto znacky nesadli, no telove mlieka maju super.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...