čtvrtek 5. dubna 2018

Ecodenta: Černá bělící zubní pasta

Kdo by nechtěl mít zoubky zdravé, bez kazů a navíc bílé jako perličky? No myslím, že hon za bílými a zdravými zuby je tématem pro všechny bez rozdílu pohlaví i věkových skupin. Přece jen, pěkný úsměv je také naší vizitkou. Dnes bych vám ráda ukázala zubní pastu, která slibuje bělící efekt, ale přitom je sama černá jako uhel. Já jsem si tuhle speciální pastu objednala na e-shopu Notino.cz a jde o extra černou pastu značky Ecodenta. Tuto pastu jsem měla už dlouho na wishlistu a konečně jsem si ji šoupla do košíku. Tak se na ni jdeme společně podívat. 
Zubní pasta má dezinfekční účinky a měla by eliminovat záněty dásní a předcházet zubnímu kazu. Tato pasta není bílá, jak můžete být zvyklé od těch drogerkových zubních past. Naopak jde o černou pastu, která má příjemnou mentolovou chuť a vůni, kterou ucítíte hned při vymáčknutí pasty na kartáček. Musím také zmínit samotnou černou tubu o objemu 100 ml, která je nezvyklá a působí na mě moderně a originálně v koupelně ostudu určitě dělat nebude.  

Extra černá pasta obsahuje černé uhlí a extrakt ze zeleného čaje. Slibuje bělejší zoubky a hlavně čisté a zdravé zoubky. Pasta obsahuje 93% ekologických surovin nebo surovin přírodního původu, což je pro mě velkým plus. Značka Ecodenta nabízí zubní pasty bez abrazivních složek, SLS, parabenů a dalších látek, které můžete najít v běžných pastách z drogerky. 
Pasta zoubky krásně vyčistí a zanechá po sobě svěží dech. Zoubky jsou pěkně lesklé a už po týdnu mi přijde, že jsou trošku bělejší. Pokud máte zkušenost s nějakou další podobnou bělící pastou, která opravdu funguje, budu ráda, když mi dáte tip. Vyhovuje mi, že je pasta cenově dostupná stojí totiž okolo 100 Kč a koupit si ji můžete třeba na Notino.cz

CO NA PASTU ŘÍKÁTE?
UŽ JSTE ZKOUŠELY NĚJAKOU ČERNOU PASTU? 
MÁTE NĚJAKOU ZKUŠENOST S BĚLÍCÍMI PASTAMI?


7 komentářů:

  1. Vyzerá naozaj Super aj ja som ju chcela skúsiť ale nakoniec som sa rozhodla pre inu, možno že aj túto skúsim:)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Notinu seženeš zubní pasty Crest. Ty opravdu zuby hezky vybělí, ale nejsou přírodní.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Bělící pasty jsem nikdy nějak nezkoušela :), ale tahle vypadá pěkně jak je černá :)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem ji několikrát viděla a zvažovala koupi, já kupuju vademecum. Jsme s tou pastou spokojení a celkem i bělí

    OdpovědětVymazat
  5. Černé pasty na bělení jsem nezkoušela.. připadá mi to jako takový paradox.. že ti černá pasta vybělí zuby :D. Dej vědět po delší době používání, jestli to opravdu funguje :)
    RIGHT HERE RIGHT NOW

    OdpovědětVymazat
  6. Zubní pastu používám od dětství. Někdy, když jsme byli na dovolené, musela jsem sáhnout třeba po krému z rostlin. Není to nic příjemného, ale zároveň to má podobné složky jako přírodní pasty, které objednávám na internetu. Na klasické pasty jako Colgate bych si už nezvykla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...