čtvrtek 4. května 2017

Inspirace: Dárek ke dni matek

Přeju Vám krásný den. Brzy budou mít svátek všechny maminky. Vidím tenhle sváteční den v kalendáři už v neděli 14. 5. Maminkám vděčíme za to nejdražší co máme, za náš život. Sluší se jim poděkovat a tenhle den s nimi třeba nějak příjemně strávit. Každou maminku jistě taky potěší kytička anebo nějaká drobnost. Pokud teprve nějaký dáreček vybíráte, tak pro vás mám několik tipů pro inspiraci dárků z e-shopu Notino.cz.

Pupa Vamp! paleta očních stínů - má vaše maminka ty nejkrásnější oči na světě? Co tak ještě prohloubit jejich krásu? Paletka očních stínů značky Pupa je pro mě naprostou novinkou a pro vaši mamku určitě taky! Moc se mi líbí ty jemné nude odstíny, které jsou podle mě univerzální a budou slušet ženě v každém věku :).
Pamatujete si z dětství maminčinu vůni? Všechny maminky voní. Co ji potěšit třeba oblíbenou toaletní vodou pro ženy Versace Bright Crystal. Tato toaletka krásně jemně voní a myslím, že neurazí žádnou ženu.
Anebo Chloé Chloé parfémovaná voda pro ženy - ten flakonek je nádherný že? 
Calvin Klein Euphoria parfémovaná voda pro ženy - parfém jsem si nedávno koupila sama a myslím, že by mamce taky mohl vonět a podle mě je to taky taková klasika a pěkný dárek :).
Calvin Klein Reveal dárková sada je skvělá! Ten parfém má krásný flakonek. V sadě je ještě tělové mléko a sprchový gel. 
Diet Esthetic Himalayan Goji denní i noční protivráskový krém z bobulí Goji. Krém mě zaujal hlavně barvou a taky tím, že obsahuje Goji, které je moc zdravé.
Saloos Face Care Set kosmetická sada Lavender. Sady od značky Saloos jsou všechny skvělé a ta levandulová je určitě pro maminky extra vhodná. Po náročném dni můžou relaxovat a užít si voňavé produkty. Chvíle odpočinku jsou maminkám jistě vzácné.
Dermacol BT Cell Blur kosmetická sada - v sadě je vyhlazující krém na vrásky a liftingový krém na oční okolí, myslím, že je to super péče a ještě k tomu v pěkné kosmetické taštičce.
Dermacol Aroma Ritual kosmetická sada je zástupcem těch levnějších dárků a myslím, že určitě udělá radost, protože obsahuje rovnou 3 sprchové gely z řady Aroma Ritual. Tuto voňavou řadu asi nemusím dál představovat. Je prostě úžasná!
Dolce & Gabbana Dolce parfémovaná voda pro ženy - opět krásný flakonek. Myslím, že v každé koupelně nebo toaletním stolku bude vypadat božsky!


RYOR Ryamar kosmetická sada - produkty v této sadě jsou určeny pro citlivou pleť a obsahují amarantový olej.
Tak takhle budu vybírat dárek pro svou maminku já. Třeba jsem vás inspirovala. Všechny produkty koupíte na e-shopu Notino.cz, kde teď mají spoustu kosmetiky v akci, takže pokud budete vybírat dárky pro maminky, tak se mrkněte jestli vás taky něco zaujme. Já bych chtěla udělat objednávku už dnes, tak jsem zvědavá, co mi nakonec v tom košíku skončí :). A vy, i kdybyste nekupovaly žádné dárečky, nezapomeňte mamince říct že ji máte rády! 

SLAVÍTE DEN MATEK? 
MÁTE UŽ VYMYŠLENÝ DÁREK PRO SVOU MAMINKU? 
ZAUJAL VÁS NĚJAKÝ PRODUKT Z MÉHO PŘÍSPĚVKU?


14 komentářů:

  1. Pekná inšpirácia, ktorá poteší a nič nezkazí :)
    www.veraparadis.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že kosmetikou se nikdy nic nezkazí :)

      Vymazat
  2. Dobrá inspirace, já ji nejspíš koupím nějakou péči na vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to je super nápad, péče o vlásky se určitě neztratí a udělá mamce radost :).

      Vymazat
  3. Ta levandulová sada by se mamince moc líbila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Euphoria ma úplne úžasný vzhľad. Táto vôňa ma ním úplne dostala :) a dostáva každý deň


    Katkine kozmetické dobrodružstvá

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý článek se super nápady, jak potěšit každou maminku :) Já jsem sama měla možnost vyzkoušet vůně Chloe Chloe a CK Euphoria a nemůžu si je vynachválit!

    OdpovědětVymazat
  6. Mamka má moc ráda parfém Dolce, ale ta cena... :XX já nejspíš sáhnu po nějakém krému nebo séru od Estee Lauder, mamce to vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  7. Chloe Chloe úplně miluji, sama ji mám :) je to dobrá volba :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  8. Ja bohuzial uz nemam pre koho kupovat darcek :(, ale v minulosti som slavila, aspon nejakou malickostou
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  9. Nejkrásnější dárky pro ženu.

    YOOURVEE.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...