úterý 27. září 2016

Annemarie Börlind: Anti-aging Make-up

Celé léto jsem testovala tento luxusní make-up a konečně přišla ta správná chvíle na recenzi. Jde o přírodní make-up od Annemarie Börlind. A jestli mi sedl nebo ne si přečtěte v článku.
Na začátek bych chtěla říct, že všechny produkty značky Annemarie Börlind mají krásné a luxusní obaly a tento bio make-up není výjimkou. Jde o skleněnou hlavičku, která má ostré hrany a zlatostříbrný vršek. Lahvička je z bytelného skla, které je matné, což na mě působí krásně elegantně. Aplikace je rychlá a jednoduchá pomocí klasické a praktické pumpičky.
Můžete si vybrat hned ze čtyř odstínů: NATURAL, BEIGE, HAZEL a ALMOND. Nemám moc ráda vybírání odstínů, bez možnosti vyzkoušení, ale musím říct, že jsem se tentokrát trefila a vybrala ten, který mi skvěle sedl. Vybrala jsem si odstín BEIGE.
Anti-aging make-up je vhodný pro všechny typy pleti a má působit proti znakům stárnutí a má vyplňovat vrásky. A kdo by nechtěl zastavit stárnutí pleti, že? Kryje, tak středně. Pokud hodně trpíte na akné, tak to bude chtít ještě korektor, ale jinak nedokonalosti na pleti zvládá dobře. Co se mi na tomto produktu moc líbí, tak že vyhlazuje a hydratuje. Nemusím pod něj používat žádnou podkladovou bázi, make-up upraví pleť krásně sám. Má pokožku chránit proti volným radikálům. Na pleti mi vydrží celý den. Pokud jde o vůni, tak voní naprosto luxusně - jemně, sladce, nevtíravě a hlavně dlouho. Příjemnou vůni cítím i po nanesení a moc si ji užívám. 

Tento make-up obsahuje paracress, olej z kamélie, extrakt z mořských řas, aloe vera, vitamín E a organickou kyselinu hyaluronovou. Paracress redukuje vrásky, zpevňuje pleť a obnovuje strukturu pleti zevnitř ven. Olej z kamélie intenzivně hydratuje, vyplňuje vrásky a chrání pleť a je ideální pro citlivou pokožku. A co je ta první věc, která připomíná jazykolam na písmenko P? Nebudu dělat chytrou, taky jsem si to musela najít. Paracress je rostlinka, česky Plamatka zelná - viz fotka.
Plamatka zelná
Make-up neobsahuje parabeny, parafíny, silikony, PEG, SLS, SLES, ropné deriváty, silikonové oleje, polycyklické sloučeniny, syntetické vůně a barviva, konzervační látky, nanočástice. Nebyl testován na zvířatech ani neobsahuje žádné živočišné výtažky. 

Poznámka prodejce:
Všechny produkty obsahují čistou termální vodu získanou z pramene v Černém lese/Schwarzwaldu z hloubky 165m, bohatou na minerály jako draslík, hořčík, vápník a zinek. Voda není chemicky ošetřena.
Chtěla bych moc poděkovat Annemarie Börlind za poskytnutí tohoto produktu k vyzkoušení a určitě ho můžu jen a jen doporučit. Patří do luxusnější kategorie kosmetiky, ale  mohu opravdu potvrdit že vydaných peněz nebudete litovat. Make-up o obsahu 30 ml si můžete koupit ZDE za 870 Kč.


UŽ JSTE ZKOUŠELY NĚJAKÝ PŘÍRODNÍ MAKE-UP?
ZAUJAL VÁS TENTO?






P.S. Pokud se chceš zapojit do soutěže, tak napiš pod tento příspěvek komentář + napiš komentář pod soutěžní příspěvek - TADY.


5 komentářů:

  1. Vypadá dobre, ale nie všetky make-upy mi robia dobre. Vždy sa buď vyhádžem alebo ma svrbí celá tvár.

    OdpovědětVymazat
  2. No jako makeup vypadá zcela dobře, ale pro mě je teda mega drahý :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Začala jsem si vybírat produkty bez parabenů a silikonů. Ať už pečující kosmetiku, tak tu dekorativní. Barva make upu Natural by snad i nejsvětlejší pleti mohl sednout.

    OdpovědětVymazat
  4. Byl jsem bez herpetické choroby pomocí bylinné medicíny Dr. Sacre, která ji vyléčila, šel jsem na lékařský test, doktor mi potvrdil, že jsem bez herpetické choroby, funguje to jako kouzlo a bylinná medicína je nejlepší, tady je číslo Dr. Sacre WhatsApp +2349076034359 nebo e-mailová adresa doctorsacrehealing@gmail.com,
    Kontaktujte ho, pokud máte jakýkoli problém nebo chorobu, kterou potřebujete, je kontaktovat ho, pomůže vám vyléčit tuto dlouhodobou nemoc ve vašem systému pomocí bylinného léčiva

    Mary

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...