pátek 11. ledna 2019

Nobilis Tilia: Difuzér a éterické oleje

Krásný den! V dnešním článku bych Vám ráda ukázala další věcičky, které nám přinesl Ježíšek. Jde o Keramický difuzér a dva éterické oleje od značky Nobilis Tilia. Elektronický aroma difuzér udělá z jakéhokoliv interiéru místo, které budete milovat. Tento přístroj je totiž nejen pěknou dekorací, ale i zařízením, které dokáže užitečně působit na lidské smysly. Váš interiér ozvláštní příjemnou hrou barev a světel, zvlhčí vzduch a hlavně celou místnost naplní léčivou vůní. Aroma přitom uvolňuje za pomoci ultrazvukové technologie, takže neprodukuje žádné škodlivé látky. Dokonale přírodní cestou vám zkrátka vytvoří příjemné prostředí, do kterého se budete rádi vracet.

Keramický difuzér
Pamatujete si a dobře znáte aromatické lampy že? Jejich modernějším bráškou je difuzér, který účinně rozptyluje éterické oleje po pokoji pomocí vody a ultrazvuku. Éterické oleje se nepřepalují a zachovávají si všechny své vlastnosti. Ten náš mě na první pohled zaujal svým vzhledem. Obal difuzéru je keramický a je podsvícený, přičemž si můžete jednoduše volit barvy podsvícení. V nabídce je červená, oranžová, žlutá, zelená, fialová, bílá a modrá. Barvy v kombinaci s keramickým obalem vytvářejí příjemnou atmosféru. Pokud by se vám podbarvení nelíbilo, tak jde jednoduše vypnout. Difuzér je vybaven nádobkou, do které stačí nalít obyčejnou vodu a poté přidat pár kapek esenciálního oleje. Po zapnutí přístroje se pak začne voda za pomoci ultrazvuku měnit v páru, kterou už difuzér postupně uvolňuje do ovzduší. Tím zvlhčuje vzduch a šíří vůni použitého esenciálního oleje. Pára se právě díky ultrazvukové technologii (ultrasonické kmitání) tvoří v difuzéru za studena. Nedochází tedy k žádnému spalování, které by vedlo ke vzniku řady nezdravých, nebo přímo karcinogenních látek.Výhodou je, že se sám vypne pokud hladina vody klesne příliš nízko. Je vhodný pro každodenní použití pro prostory do 30 m2. Není nijak hlučný, jen si tak tiše ševelí. Jeho cena se pohybuje okolo 1000,-. Jak jsem už psala, my jsme ho dostali pod stromeček, používáme ho opravdu každý den a jsme s ním doma moc spokojeni. 

Bio éterické oleje Eukalyptus radiata a Zimní večer
K difuzéru nám Ježíšek nadělil i dva éterické olejíčky. Esenciální olej je vlastně čistým výtažkem vůně z nějaké rostliny (ať už z jejího květu, plodu, listu, nebo třeba kůry). Kromě samotné vůně, mají esenciální oleje blahodárné účinky na vaše zdraví a psychiku. Pozitivní vliv mohou mít třeba na kvalitu spánku a pomoci mohou i při únavě, nachlazení nebo třeba depresích. My jste tedy dostali Eukalyptus, což je typická vůně, kterou asi bude znát každý, pro mě je to sázka na jistotu. Jde o intenzivní vůni, která má proti infekční účinky - zejména v oblasti ORL, dýchacího a močového systému a je rovněž účinný proti kožním infekcím, používá se zejména při akutních dýchacích infekcích, je vhodný v těhotenství a oblíbený u dětí. 

Naopak lahvička další s názvem "Zimní večer" byla pro mě novinkou, kterou jsem chtěla vyzkoušet. Jde o směs éterických olejů, která prohřívá, harmonizuje zažívání, navozuje sváteční pocit, podporuje dobrou náladu a nám doma tedy bohužel vůbec nevoní a není příjemná. Jde o vůni loupaných pomerančů spojenou s vůní vanilkového cukroví a s vůní svařeného vína. 
Možná by vás to ani nenapadlo, ale čich je smyslem, který nejvíc ovlivňuje naši náladu. Vůně a pachy totiž přijímá ta část našeho mozku, jež pracuje i s emocemi a pamětí. Viděla jsem už, že maminky využívají difuzér i namísto noční lampičky v pokojíčku – děti díky nim dobře čelí strachu z tmy a daří se jim lépe usnout.

Cena éterických olejů se pohybuje okolo 200,-. Výběr olejů je individuální, co nebude vonět mě, může naopak vonět vám, chce to vždy vyzkoušet. Zkuste si nastudovat účinky aromaterapie. Každopádně se mi moc líbí, že jsou oleje v BIO kvalitě a určitě vyzkouším i další varianty. 


MÁTE DOMA DIFUZÉR? 
JAKÉ JSOU VAŠE OBLÍBENÉ ÉTERICKÉ OLEJE? 


7 komentářů:

  1. To je nádherný difuzér! Já používám jenom aromalampy a pálím v nich vosky YC :)

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá super! Moc krásný difuzér, taky bych podobný chtěla :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Nemám, ale uż dlouho o něm uvažuji. :) Mám aroma lampu a jsem spokojená, nicméně tato vxpadá opravdu dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, to se mi líbí moc! Já doma pálím svíce YC, vosky a k olejům jsem se ještě nedostala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Difuzér doma nemám, ale tento je krásný. Doma buď pálím jen vosky nebo si zapálím votivku.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. Ten je hezký :-) já difuzér nemám a ani ho nemám v plánu pořizovat.

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. Také mame difuzér a je top.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...