úterý 10. července 2018

Astrid: Řada Collagen Pro

Česká značka Astrid před nedávnem uvedla na trh novou řadu Collagen Pro, která je určena ženám od 35 do 55 let. Produkty z této řady mi z Astridu poslali a já jsem je ráda přenechala mamce, aby je vyzkoušela a potom zhodnotila produkty tak, abych vám o nich mohla napsat. Řada Collagen Pro obsahuje kompletní pleťovou péči: denní, noční a oční krém. Všechny tyto produkty využívají sílu kolagenu pro remodelaci kontur obličeje.
Denní a noční krém jsou ve velmi podobných obalech, liší se pouze nápisem. Každopádně barevné sladění fialové a bílé barvy se mi líbí a obalům bych tedy nic nevytkla. Denní i noční krém jsou v nádobkách se šroubovacími víčky. Oba krémy mají jemnou texturu a rychle se do pokožky vstřebávají. Mamka si krémy pochvaluje hlavně díky tomu, že nelepí, snadno se vstřebávají, krásně voní a pokožku pěkně vyživují, po jejich použití je pokožka pěkně jemná a vyhlazená. 
Oční krém má také velmi jemnou konzistenci a je v klasické malé delší tubě, jak můžete vidět na fotce. Krém doporučuji do pokožky kolem očí v klepávat prsty a vstřebání je také velmi rychlé. 
Všechny tyto produkty z řady Collagen Pro můžete koupit například v DM drogeriích nebo v různých e-shopech. Cena této řady je pro všechny dostupná. Produkty značky Astrid se řadí spíše k těm levnějším ale spolehlivým. 

UŽ JSTE NOVOU ŘADU ZAREGISTROVALY?

Sledujte mě také na Instagramu
Sledujte mě také na Facebooku


5 komentářů:

  1. Přišel mi vzoreček v DM boxu a zatím jsem nezkoušela. Letos bych si chtěla pořídit jen něco pod oči, krémů jako takových mám totiž díky těm boxům nespočet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám teď pěknou zásobičku krémů, ale mažu co to dá :)

      Vymazat
  2. Značku som ešte nikdy neskúšala, ale raz sa už k tomu musím dokopať. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  3. Taky ke mně balíček došel :) a produkty jsem přenechala mamce, která je z nich nadšená :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...