pátek 31. srpna 2018

Mylo: Lada - gel na intimní hygienu

Pro všechny ženy a dívky naprostá nutnost - péče v oblasti intimní hygieny. Snad každá jsme se setkala s nějakými problémy (hlavně v létě) v intimních partiích. Jak se těmto často velmi nepříjemným problémům vyvarovat? Dostala jsem na vyzkoušení od Myla Gel na intimní hygienu s názvem Lada, který se řadí do kategorie přírodní kosmetiky. Neváhala jsem ani minutu a hned jsem ho začala používat, myslím, že už jsem ho pořádně otestovala, takže se s vámi jdu podělit o moje osobní zkušenosti. 
Gel s pěkným dívčím jménem Lada je v plastové nádobce s pumpičkou. Bála jsem se, že bude Lada ve skle, protože pak si musím dávat větší bacha na to aby mi ve sprše lahvička nevyklouzla a nemrskla sebou o vanu, to by byla škoda. Plastová lahvička je praktická a pumpičkový aplikátor stejně tak. Stačí pumpičku jen jednou zmáčknout a máte dostatečné množství pro jedno umytí. I když je nádobka s papírovou etiketou dennodenně vystavována proudu vody, vlhkosti a mým mokrým rukám, jsem překvapená, že se etiketa ani nehla a nápisy jdou stále přečíst - pouze se trošku zkrabatila, ale to vůbec nevadí. Lada má objem 100 ml.

Lada voní po ylang-ylang, bergamotu a levanduli - takže opravdu příjemně. Tento gel je velmi jemný a šetrný k pokožce v oblasti intimních partií. Už jsem měla tu čest s produkty, které třeba štípaly a dráždily, takže letěly rovnou do koše. S Ladou se ničeho takového nemusíte bát - pokožku regeneruje, zklidňuje a chrání ji před mykózami a dalšími nepříjemnými pocity. Gel má antibakteriální účinky. Ladu můžete používat klidně i několikrát za den (třeba v létě), podle potřeby. Jednoduše se aplikuje na vlhkou pokožku a poté ji opláchnete - stejně jako jakýkoliv jiný intimní mycí gel. 
Obsah účinných a výživných látek:
Mandlový olej, pomerančová voda, hroznový olej, slunečnicový olej, výtažek měsíčku lékařského, vitamín E, rozmarýnový olej, levandulový olej, voda z tymiánu obecného, bergamotový olej, kananga vonná.
Lada se stala mojí přítelkyní a až mi dojde určitě si ji pořídím znovu. Gel mi vyhovuje a doporučuji ho vyzkoušet i vám. Pokud si budete chtít tento přírodní gel na intimní hygienu koupit můžete si ho objednat na jednom z těchto e-shopů NuSpring, Krásná každý den anebo na Blueberry Hill


POUŽÁVÁTE INTIMNÍ GELY?


7 komentářů:

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...