čtvrtek 17. listopadu 2016

Deltimo: Náramky

NÁRAMKY! Já mám vždycky takové období, kdy je nosím pořád a třeba v létě je pak nenosím vůbec. S podzimem je zase vytahuji, různě je kombinuji a střídám. Dnes pro vás mám nekosmetický příspěvek. Ukážu vám totiž spoustu fotek s náramky od české firmy Deltimo. O firmě už jsem několikrát četla u jiných blogerek a jejich náramky se mi líbily, tak jsem si řekla proč to nevyzkoušet. Chtěla bych tedy poděkovat za poskytnutí čtyř náramků a už se půjdeme podívat, jaké náramky jsem si vybrala a jak jsem spokojená.

Když mě firma asi před dvěma týdny oslovila a nabídla mi možnost vybrat si čtyři náramky, tak u mě nastalo nelehké a dlouhé rozhodování, které náramky si mám z široké nabídky vlastně vybrat. Na stránkách Deltimo totiž najdete hned několik kolekcí náramků v různých stylech i materiálech a protože jsem dost nerozhodná, tak mi vybírání trvalo dlouho. Názvy kolekcí napovídají, co vlastně na náramku budete mít. V nabídce je celkem 11 kolekcí: Náramky s lebkou, Náramky s leopardem, Gladiátor náramky, Náramky s královskou korunou, Macramé náramky, Buddha náramky, Náramky se lvem, Sparťan náramky, Mixed, Premium skull a Fitness náramky. 

Dva náramky jsem zvolila z kolekce Macramé. Macramé znamená splétaný. Jde tedy o stejnou techniku, která se používá u více známých shamball. Vybrala jsem si zlatý a space gray. Oba náramky jsou složeny z malých perliček a jednoho většího korálku s černými kamínky. Na ruce vypadají elegantně. Na těchto dvou náramcích se mi moc líbí, že jde upravovat jejich velikost, mám totiž hubenější ruku a ne každý náramek mi je, tak jak si to představuji. 

Oficiální popis Macramé náramků
Macramé náramky nebo také Náramky Shamballa jsou svázány s meditací. Podle tibetské tradiční legendy ovlivňuje Macramé náramek především čakru Dharma, symbolizující spokojenou mysl a podporující dokonalé a vyvážené souznění mezi tělem, řečí a myslí. Macramé náramky na ruku jsou nádherným doplňkem, který vám kromě dekorativního dojmu přinese i něco dalšího, tak trochu mystického. Energetické Macramé náramky vyjadřují pozitivní energii, spiritualitu, moudrost, blahobyt, cílevědomost a vyrovnanost. Macramé náramek dodá pozitivní energii i pocit štěstí a bude jedinečným doplňkem na vaší ruce.
Další dva náramky jsem si vybrala z kolekce Náramky se lvem. Tady byl mým favoritem Stříbrný lion náramek s přírodními kameny. Je složený z černo-šedých korálků vybroušených z lávových kamenů a jako dominantní korálek je zde miniatura lví hlavy. U tohoto náramku si opět můžete jednoduše pomocí voskovaných šňůrek upravovat jeho velikost. A posledním kouskem je Zlatý náramek se lvem a mořskými kameny. U tohoto náramku mě moc zaujaly ty mořské mramorované kameny. Kombinace těchto vzorovaných kamenů se zlatou lví hlavou vypadá opravdu luxusně. Jako jediný z mého výběru jsou u tohoto náramku korálky navlečené na pevné a pružné gumě, takže se pěkně přizpůsobí každému zápěstí. 

Oficiální popis náramků se lvem: 
Náramek se lvem je známkou síly, sebevědomí, magické moci duchovního nitra a probouzejícího se vědomí našeho nitra. Lion náramek přináší pochopení spirituální nesmrtelné podstaty našeho lidského bytí. Náramky se lvem, symbolem krále pouště se objevují již od starého Egypta. Lion náramek a na něm majestátní lev, který je zobrazen i v mnoha městských erbech, a je i symbolem českého království, je výrazem hrdosti, síly a odhodlání bojovat jako lev.
Za sebe musím říct, že jsem s náramky velmi spokojená. Na ruce vypadají opravdu originálně a dají se mezi sebou různě kombinovat. Myslím, že jsou i skvělým dárkem pro vaše blízké. Pokud by vás tyto uni-sexové a nadčasové náramky zaujaly můžete je zakoupit na Deltimo.com. Ceny náramků se pohybují od 300 Kč do 500 Kč, přičemž cena závisí na použitých materiálech. 

LÍBÍ SE VÁM NÁRAMKY?
UŽ JSTE O TÉTO FIRMĚ SLYŠELY?
KTERÝ NÁRAMEK BYSTE SI VYBRALY VY?


12 komentářů:

  1. Také jsem si vybrala čtyři náramky :) Ale úplně jiné a jsem spokojená :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fajn jsem zvědavá jaké máš ty :)

      Vymazat
  2. Mně se moc líbí ten zlatý! vypadá opravdu krásně BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem dnes dodělala recenzi :) a také jsem si vybrala 4 jiné, ale s výběrem jsem spokojená :)

    INKA Lifestyle blog

    OdpovědětVymazat
  4. Macramé náramky jsou moc hezký :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc mě zaujal ten poslední s mramorovanými kameny, ten je fakt krásný ❤️

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...